sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Red Lips

Ihana viikonloppu takana taas! En sano että virkistävä mutta luojan kiitos mulla on kaks kokonaista vapaapäivää edessä! Oon kyllä taas ne ansainnut! :)

Hauska ja nauruntäyteinen ilta eilenkin taas kun oltiin taas tyttöporukalla synttäreitä juhlistamassa ja muuten vaan vähän riehumassa siellä täällä! Ja tulin siihen tulokseen tämän viikonlopun jälkeen että haluan uuden huulipunan. Ja puuterin. Ja poskipunan. Ja farkut. Toisetkin. Ja kenkiä...
Lista on loputon mutta ainakin noi kosmetiikkajutut mun on pakko hoitaa kondikseen!
Mulla on myös BB-voide lopussa. Ja mietin nyt että ostaisinko toisen bb-voiteen, vaiko mineraalimeikkipuuterin vai meikkivoiteen... Hmm.. Onko vinkkejä/ehdotuksia/suosituksia?! Oon käyttänyt joskus aika kauankin baremineralsin mineraalimeikkipuuteria ja se oli kyllä ihan super-kamaa!!
Jihhuu huomenna sit testaileen uutta Combattia, toivottavasti on hyvä uusi ohjelma! ;) Haluaisin myös aidosti ja oikeasti nyt pitäytyä siinä mun ainaisessa suunnitelmassa, että kävisin vähintään kerran viikossa kehonhuoltotunnilla, Pilateksessa tai BodyBalancessa tms!

Let's do this

4 kommenttia:

  1. Lumenen arctic aqua sarjan sävyttävä kosteusemulsio! Ihan huippu hyvin toiminut ainakin mulla, ja menee hyvin niin arkena kuin juhlana :-) Ennen käytin bb-voidetta mutta nykyään sekin tuntuu liian sellaselta savimaiselta ja tunkkaselta jos niin voi sanoa:)
    Ennen ton emulsion koostumus oli oikeestaan vielä parempi, nylkyään saatavavilla on kaks eri sävyä, joista käytän sitä kakkosta. Niitä vanhoja putiloita kävin hamstraamassa tehtaanmyymälästä vähän aikaa sitten :D Mut suosittelen, mulla ittellä on ihan hyvässä kunnossa iho, tulee näppyä huonon ruuan tai ihon laiminlyönnin takia helposti mutta toi kyllä riittänyt hyvin ja hätätapauksessa sitten peitepuikkoa kehiin :)
    Toivottavasti jaksoit lukea :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tietty jaksoin, ihanaa että jaksoit kertoa! ;)
      Oih voisin heti huomenissa käydä katsastaan kyseisen tuotteen! Kiitos! :)

      Poista
  2. Hmm mulla kans BB voide loppu ja mietin että ostanko uuden vai kokeilenko sitä ihme CC voidetta?!:D kauheen vaikeeta!!!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin sekin vielä... Eihän näissä abc-voiteissa pysy perässä!

      Poista