keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Wanna feel the BURN

En oo halunnut salille näin paljoa varmaan ikinä!! Lueskelen jotain treeniblogeja (mitä ei näköjään pitäis tehdä) ja haluaisin niin paljon riehumaan jumppaan tai hikoilemaan salille että tää 5 päivää ilmaan mitään urheilua alkaa mun mielestä pikku hiljaa riittää... Blaah!
Heti kyllä huomaa kuinka energian tarve pienenee kun ei liiku miten normaalisti. Eilenkin mietin että "yleensä mulla on tässä vaiheessa kauhee nälkä" mutta sitten ei ollutkaan. :-D
 Nyt kahvittelen vielä hyvän aamupalan jälkeen ja mietin että mitäs mukavaa sitä tänä vapaapäivänä taas tekis! Täytyy mennä ehkä vielä kierteleen vähän kauppoja...
Mulle tuli tossa taas äsken ihan suunnaton onnellinen fiilis kun muistin taas että mun ei tarvi miettiä poikaystävää aina kun joku kaveri kysyy mua johonkin tai tulee mieleen joku juttu mikä olis kiva tehdä tai minne mennä! Jännä juttu miten illalla tulee väsyneenä aina vähän surulliseks kaikesta ikävästä, mutta hyvin nukutun yön jälkeen kaikki on taas paremmin kuin ikinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti