maanantai 21. lokakuuta 2013

Mulle kuuluu hyvää

Niin, mulle kuuluu tosi hyvää!

Eilen eräs mun ystävä pisti viestiä ja kysyi että mitä mulle kuuluu. Rupesin siinä sitten oikein miettimään omia kuulumisiani ja tulin siihen tulokseen että mulle ei oo taas pitkään aikaan kuulunut näin hyvää! Oon yleisellä tasolla tosi onnellinen ja tyytyväinen kaikkeen. Mulla on töitä (ihan liiaksi asti), mitä kaikilla ei kuitenkaan ole edes ollenkaan. Mulla on ihan huippuihania ystäviä, sekä uusia että vanhoja. Treenailut menee hyvin enkä ota niistä mitään ylimääräistä stressiä, vaikka näiden näytöskeikkojen ja kahvilatöiden takia aikaa jumppailulle on jäänyt tosi vähän. Mulla on myös erilaisia kivoja juttuja joita odottaa ja joiden avulla jaksaa painaa arkena, kun tietää että tulossa on juhlia ja lomamatkakin jossain lähitulevaisuudessa mun lempimaahan! Kukakohan arvaa minne....

Toivottavasti teillekin kuuluu hyvää. :)

Nyt söin aamupalaa numero 2 (yläpuolella: rahkaa, ananasta, kaurahiutaleita ja pähkinää), koska menneen viikonlopun myrkyt kävin tänään hikoilemassa pois kropasta jo klo 8 BodyAttackissa. Iloinen yllätys oli se että pitkään venynyt lauantai-iltakaan ei tuntunut kropassa sen ihmeellisemmin vaan jaksoin pomppia ja ponnistaa koko sielun voimin! :-D Feeling good....
Kohta taas työrintamalle ja huomenna alkaakin sitten viimeinen puolisko Halosen näytöskiertueesta, määränpäänä Lappeenranta... Pakarat koetuksella kyllä autossa istumisesta...

9 kommenttia:

  1. Ootpa kaunis! - Ihailija

    VastaaPoista
  2. heei kuuliksä mitään siitä fresh faces -kisasta? mä en oo vielä kuullu mtn ja sivuilla luki että finaali olis ollu syyskuussa?:o ilmottikohan ne vaan sitten jatkoon päässeille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kuullut kanssa, en tiiä sit mikä siinä oli... :)

      Poista
  3. postaus siitä teidän italia-reissusta olis tosi kiva :):)!! kerro kaikki mitä teitte!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo huomenna voisin ehtiä semmosen raapustaan! :)

      Poista