lauantai 2. marraskuuta 2013

Lauantaita ja pari eksynyttä italiakuvaa

Se olis lauantai taas ja mulla ei oo taas pitkään aikaan ollu näin yksinäinen olo! Yleensä tykkäänkin olla yksin kun semmonen hetki tulee, mutta näin lauantai-iltana kun menojalkaa vipattais niin ei tunnu kivalta. Kun tulin töistä kotiin niin meinas itku päästä kun kuulin että porukatkin on lähdössä jonnekin omiin menoihinsa! No, onneks kello on vasta kuusi, mistä sitä tietää mistä sitä itsensä vielä löytää. :-D Tosin huomenna taas klo 9 työt että sen mukaan!
Ja toisaalta mua väsyttääkin ihan kamalasti! Tällä viikolla oon treenannutkin tosi ahkerasti, pointsit mulle siitä! Voi vaikka viikonlopun "levätä" hyvällä omallatunnolla. Jos sitä kirjottelis vaikka synttärikutsut kaiffareille tässä illalla, täytän 20 vuotta kahden viikon päästä sunnuntaina ja tasan kahden viikon päästä juhlitaan synttäreitä! huippua! :)
Mun synttärituuletus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti