perjantai 20. joulukuuta 2013

Have a healthy (and merry) Christmas

Ei oo kyllä ihan hirveesti joulufiilis vielä... Okei, oon popittanu joulubiisejä joka päivä melkein aamusta iltaan ja ihastellut kaikkia jouluvaloja ja odottanut joulua mutta kun on töitä vielä viikonloppuna ja maanantaina niin tuntuu että jouluun olis vaikka kuinka pitkä aika vielä! Itse kävin vasta tänään ostelemassa joululahjoja, vielä pitäisi tämän päivän puolella leipoa pipareita ja ehkä joulukorttejakin askarrella!

Joululomallani aijon rentoutua, syödä hyvin, käydä salilla ja nähdä kavereita! Ihanaa! Tää loma tulee tarpeeseen.
Tänään olin salilla ja juoksumattoa tampatessani sain puhelun että olis yhdet kuvaukset Tammikuun toisena viikonloppuna. Ja niitä silmällä pitäen nyt täytyy olla tarkkana mitä pistää suuhunsa! Tein päätöksen että jouluaattona en turhia mieti, mutta kaikki muut päivät täytyy elää tosi terveellisesti, ei napsia ylimääräisiä ja liikkua kunnolla! Toi on meinaan semmonen juttu mistä oon tosi innoissani ja tää homma täytyy hoitaa täysillä kotiin! :) Tää juttu voi nimittäin viedä mun mallihommia mukavasti eteen päin... Kun ton kyseisen puhelun sain niin kummasti sujui yksi kokonainen tunti kevyesti siinä juoksumatolla juosten! :D
Suunnitelmana on, että mun treeniin kuuluu nyt paljon juoksua, kävelyä, Body Balancea ja pilatesta. Ruuaks paljon hedelmiä, kasviksia, vihanneksia, hyvää protskua ja juomaks litroittain vettä sekä tietenkin vihreää teetä! Nyt on motivaatio huipussaan!

2 kommenttia: