keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Pihistää vai panostaa?

Vitsit oon uuvuksissa! En jaksais tehdä mitään muuta nyt kuin järkätä itseni nukkuun. Joulun alla tuolla töissä on jotenkin hurjan kiireistä koko ajan, onpahan ainakin tekemistä! 

Mulla on maanantaina ja varmaan tiistainakin tiedossa reissut Helsinkiin. Jee! Maanantaina äitin kanssa ja tiistaina aikasin aamulla yksin kun pääsen yhteen meikkikuvaukseen joten saan siis lisää kuvaa portfolioon :) Mut maanantai jännittää!

Mun eilisen ja toissapäiväisen vapaapäiväni vietin jumpassa käyden, Erikan kans kahvitellen ja kaupoissa kierrellen. Ja syöden hyvin! Maanantaina kävin pitkästä aikaa Grelissä salaatilla!
Etsiskelin itselleni jotain kivaa siistiä, lämmintä neuletta. Tykkään tällä hetkellä tosi perus- neutraaleista väreistä, esim musta, valkoinen/luonnnonvalkoinen, beige, harmaa, ehkä punainen. Ja tietty kestosuosikki maastonvihreä... Kuitenkaan en löytänyt mitään kivaa Hennesiltä tai Ginasta, (mistä yleensä teen löytöjä) koska mulla oli semmonen olo että halusin satsata laatuun ja siihen että vaate myös näyttää laadukkaalta! Kiertelyn jälkeen marssin suoraan Studio 25:een ja ja pitihän se arvata että se ei petä. Siellä on niin huippumyyjät ja huippupalvelu että ostan paljon mielummin sieltä vaikka sitten vähän kalliimpaa vaatetta kuin vaikka Hennesiltä, jonka myymälä on niiiin iso ja kierteleviltä myyjiltä ei saa edes tervehdystä!

No Studio 25:n myyjä keräs mulle erilaisia neuleita ja tää Tiger of Swedenin naistenmalliston neule osoittautui ihan mahtavaks.... Voisin ostaa sen itselleni ehkä "joululahjaks"... Ton hinta vähän kirpasee kyllä verrattuna mun Ginasta ostamaan neuleeseen vähän aika sitten, mutta sen kyllä huomaa laadussa, istuvuudessa ja varmasti kestävyydessäkin! Toi istu ihan täydellisesti, hihat täydellisen pituset ja muotoilu ihan täydellinen! Ei yhtään säkkimäinen tai muuta. Ja toi menis kesät talvet ja varmasti monta vuotta. 

Mun mielestä tällasissa klassikkovaatteissa on hyvä panostaa laatuun, ja sitten ostaa ne muoti/trendivetimet vähän edullisemmin! Mitä ootte mieltä?  
Nyt on menossa semmoset työrupeemat että saa nähdä miten jaksan raahautua salille töiden ohessa! Huomenna joka tapauksessa nukun ihan hyvällä omalla tunnolla pitkään että jaksaa painaa töissä iltaan asti!


5 kommenttia:

  1. Kyllä! Mäkin oon täällä Jenkeissä shoppaillut ilolla merkkivaatteita ensinnäkin siksi että ne on tietty halvempia, mut myös siksi että ne on heti tuntunu laadukkaammilta. Ainoa hankala homma on vaan vaatteen peseminen kun en meinais ehtiä peseen niitä käsin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ja siellä kelpaakin shoppailla merkkejä!

      Poista
  2. Öhöm ei tuo neule nyt niin laadukkaalta edes näytä, varsinkin kun katsoo tuota helmaa. Ei laatuneule lörpötä noin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no ei sen kyllä ole tarkoitus tuon neuleen kanssa kireänäkään olla. Tai sit mun tarvii hankkia itselleni isompi lantio ja/tai pylly! :)

      Poista
    2. Ja jos huomaat niin sivuilla on tuollaiset halkiot. Sekin tarkoittaa että sen ei ole tarkoitus olla kireä. Mun mielestä Näyttäis hassulta jos halkiollinen neule olis ihan pinkeenä tosta alhaalta :-D

      Poista