maanantai 9. joulukuuta 2013

Well hello there you Monday

Hellurei taas viikon radiohiljaisuuden jälkeen! Mulle kuuluu oikein hyvää, oon viettäny super hauskan ja tapahtumarikkaan viikon! :) On ollut ylppärijuhlia ja vähän toisenlaisia juhlia ynnä muuta mukavaa! Niin ja töissä olen ollut joka ikinen päivä myöhään valvomisesta huolimatta ja mukavaa on silti ollut töissäkin. Ettei se seikka vaan jää epäselväksi kellekään. :-D Mua rupes viime postauksen jälkeen turhauttaan tää koko homma jotenkin. Vaikka sanon että "ihanaa kun on vapaapäivä" ja vieläpä sunnuntaina, niin luulen että varmasti mun työnantajakin ymmärtäisi tuon toteamuksen pelkästään positiivisesti, ei mitenkään sillain että en tykkäis olla työpaikallani töissä. Jos työvapaat viikonloput vuodessa on laskettavissa yhden käden sormilla niin sillon niitä saa silloin vähän hehkuttaakin kun niiden aika on. Piste. Tykkään työpaikastani koska siellä on ihania ihmisiä, työkavereita ja ihanaakin ihanampi pomo, ja siksi sinne on aina kerta toisensa jälkeen kiva mennä. End of story.

Tän juhlarikkaan ja liikuntaköyhän viikonlopun jälkeen tuntuu pikkusen hyvältä lähtee kohta jumppaan! Motivaatio taas asteessa sata ja kolme vapaapäivää edessä. Not bad! Kuvia mulla on vähän heikosti taas ikävä kyllä.

Mutta tässä mekko jonka ostin Selectediltä viime viikolla ylppäreihin. Olin ihastellut tota jo joskus aikaisemmin mutta olin sitä mieltä että mulla ei oo mitään missä käyttäisin sitä. No nyt sain sitten syyn ostaa sen ja se on ihana! Jälleen kerran simppeliäkin simppelimpi, tohon vaan näyttävä kultainen kaulakoru ja kirkkaan väriset huulet ja it's ready!
Ja tosiaankin ostin sillon vähän aika sitten pipon. Oli todella outoa käyttää pipoa pitkästä aikaa, ehkä mä siihen vielä totun :-D Ei ainakaan paleltanut!

Nyt salikassia pakkailemaan etten joutuis taas juokseen pysäkille.... Morjes

9 kommenttia:

  1. Hmm. Käsititkö tahallasi väärin että jotenkin pahalla olisin kirjoittanut... Blaah, edelleen uteliaisuuttani kysyin koska itselläni ei ole sallittua kirjoittaa edes että oli mukava päivä... En ota jatkossa sitten kantaa tämmöisiin, jos ne noin turhautuneisuutta ja mielipahaa tuottaa. Sori

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiheihei rauha maahan :) en kirjoittanut tätäkään juttua mitenkään pahaan sävyyn, tässä vaan taas nähdään kuinka netissä ja etenkin blogeissa ymmärretään toisiamme puolin ja toisin väärin. No hard feelings

      Poista
    2. Mutta vastatakseni asiaan, kyllä mun mielestä mun kahvilatyössä on sallittua kirjoittaa työpäivästä, oli se sitten kiva tai vähemmän kiva :)

      Poista
  2. Jos on töissä jossain mistä ei saa mitään kirjottaa niin kantsii miettiä oisko alanvaihto mitään... urpo

    VastaaPoista
  3. siiiis onks toi joku trikoomekko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siiiis kai se jotain semmosta matskua on :)

      Poista
    2. Millasia alusvaatteita käytät yleensä tai oikeestaan näiden vartalonmyötäisten mekkojen kaa? :) onko susta välii onks ne millaset? Niistäkin ois kiva saada joskus postaus :)

      Poista
    3. Jees vastaan jossain sopivassa kohtaa! ;)

      Poista