maanantai 6. tammikuuta 2014

1kk!

Ihanaa, alan pikku hiljaa herään tähän vuoteen, arkeen ja kaikkeen kivaan mitä on tulossa. Valoa tunnelin päässä! Vielä kun pääsen nukkuun ja herään huomenna niin luotan siihen että kaikki näyttää huomenna taas entistä paremmalta!
Oon vähän semmonen että kun mun mieltä painaa joku juttu, se sit kans painaa ja oon ihan down. Mutta sitten kun oon ilonen ja innoissani, niin mua ei pysäytä mikään. Ja siinä välissä ei tunnu olevan mitään keskivertovaihtoehtoa. Sama koskee ihastumista, joka tapahtuu mulla aina ihan liian helposti, mutta parempi kai niin päin! Vaikka välillä tuntuu niin pirun vaikeelta! Mutta mun motto on, että aina välillä täytyy olla niitä vähän huonompiakin päiviä että vois huomata kuinka onnellinen oonkaan ja hyvin asiat on ja kuinka kivoja juttuja mulle tapahtuu! Jos ei pelaa ei voi voittaa.

Mutta jottei mene liian henkilökohtasiin juttuihin näin yön pikkutunneilla niin kerron vähän mitä aijon tulevalla viikolla tehdä! Aion keskittyä itseeni, urheiluun, todella terveelliseen ruokavalioon, riittävään uneen enkä aio stressata liikaa. Se on lupaus! Huomenna meen ostamaan uusia treenivaatteita niin jumppailukin saa taas pientä lisäpuhtia! Let's do this Monday ;)
kuvat: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti