sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Have a healthy lunch

Miksi se kuvaaja haluaa koetella mua tällä tavalla?! Hajoo pää!! Kuvia ei oo vieläkään tullut sähköpostiin ja mä en jaksa odottaa enempää! :'(

Onneks oon ollut taas viikonlopun töissä niin en ihan laakereillani lepää ja päivät pitkät päivittele sähköpostiani... Haha! Nimittäin nyt vapaa-ajalla teen niin. 10 minuutin välein päivitän sähköpostini. Pitäis ehkä nyt pitää päivän tauko, ehkä ne tulla tupsahtaa sinne postiin silloin kun niitä vähiten odottaa... :-D

Töissä on ollut oikein mukava viikonloppu ja salista oon pitänyt lepopäiviä. Töissä kuitenkin saa mennä ja tulla koko ajan niin kuntoilustahan sekin käy. Vielä kun pitää terveellisestä lounaasta huolta niin kaikki on hyvin! Tänään esimerkiksi höyrytin aamulla jääkaappiin jääneitä ruusukaaleja itselleni evääks ja niitten kaveriks otin perjantailta jääneen puolikkaan maitorahkan ja ananasta. Kylkeen keitetty kananmuna ja vielä "jälkkäriks" ruisleivän pala itujen kera! Avot
Oltiin muuten perjantaina äitin kanssa lounaalla täällä Tampereen keskustassa Pyymäen kahvilassa. Oon joskus aikasemminkin kehunut ko. paikan lounassalaattia, silloin kanasalaatissa kuitenkin löytyi miinuksena liika majoneesi ja säilykepersikat. Mutta toi perjantainen Lohisalaatti oli kyllä yks heaven on Earth!! Niin taivaallista! Pyymäellä vaihtuu joka päivä lounassalaatti sekä -keitto. Ne keitotkin kuulostaa niin herkullisilta että täytyy ehdottomasti mennä joku päivä testaamaan... Nami

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti