keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Paniikki paniikki

Jännittää, stressaa, vielä mitä.... Toisaalta haluun että päivät menee nopeesti että pääsee kauas Suomesta ja lämpöön, toisaalta haluun että mulla olis edes pari viikkoo vielä aikaa ennen sitä mittausta Helsingissä. Jännittää niin hirveesti mitä mulle siellä sanotaan ja kuinka mun käy. Välillä on semmonen olo että en oo saanu tehtyä mitään itseni eteen, oon muka syönyt huonosti ja liikkunut väärin tai jopa "liikaa". Mutta kun rupeen ihan järjellä ajattelemaan niin oon kai syöny tosi fiksusti ja hyvin ajatellen sitä että täytyy näyttää tosi hyvältä ens maanantaina. Oon kantanut töihin itselleni lounaseväitä, en oo pistänyt työpaikan keittiössä suuhuni palastakaan mitään turhaa kakkua tai muuta, oon juonut paljon vettä jne jne jne.  Kun pitää miettiä syömisiään niin paljon, tulee helposti podettua pienen pientä morkkista joka asiasta ja pohdin että "tuliko taas syötyä liikaa" tai että mitä olisin voinut tehdä paremmin. No, nyt ei auta kuin toivoa parasta että kaikki menee parhain päin. :)
Tänään oltiin taas mamin kans aamulla BodyBalancessa ja ennen töitä reippailin vielä tossa hyytävässä pakkasessa ympäri kaupunkia kun piti hoitaa asioita ja kävelin töihin. Hyi hittolainen, sais vähän toi pakkanen hellittää!
Voitteko kuvitella että menin eilen klo 21:30 nukkuun?! Ja uni tuli HETI! Taidan simahtaa tänään samoihin aikoihin ja reippailla taas huomenna ennen kukonlaulua salille! ;-) Lomalla ehtii sit nukkua pidempään!

2 kommenttia:

  1. Hyvin se menee, tsemppiä<3 olisi kiva kuulla vaikka känny-postauksena sit et kuinka meni :) Täällä peukut pystyssä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 Toivottavasti! Joo, riippuen silloisista fiiliksistä laitan varmaan väliaikatietoja parhaani mukaan! ;)

      Poista