perjantai 31. tammikuuta 2014

Yes Friday feeling

Photo: Elina Kurr
 Tänään starttaa viimeinen työpäivä! Toisaalta vähän surullista koska meillä on niin hyvä työporukka, toisaalta oon innoissani että pääsen alkaa lukeen ihan täyspäiväsesti koska mulla on niin huippu motivaatio siihen tällä hetkellä! Ja okei, ollaan rehellisiä, töiden loppumisessa ja opiskelun alkamisessa on sekin plussapuoli että voin taas käyttää hajuvettä ja lakata kynsiä!! Turhamaista? Ehkä vähän, mutta niin paljon naisellisempi olo kun on kynsilakkaa kynsissä ja tuoksuu jollekin lempituoksulle haha!

Nyt on kolme päivää aikaa skarpata ennen polaroidia ja mittausta. Oon nyt tähän asti juonut niin hurjasti vettä että himmaan sen kanssa vähän etten oo ihan pallo täynnä nestettä maanantaina!
 Mutta luulen että tää veden juontikin on ollut vaivansa arvoista! Musta ainakin tuntuu, että mun iho on paremmassa kunnossa kun oon juonut niin paljon vettä. Tosin en oo alkoholiakaan juonut, ehkä johtuu myös siitä...? En tiedä mutta hyvää tää tekee!

Huomenna on illalla Tampereen Pakkahuoneella Glo-gaala, onko kukaan tulossa? Itse oon siellä näytöksessä mallina, ja näytöksien jälkeen julkaistaan Glohairin kuvakilpailun voittajakuva, jossa ollaan myöskin kampaajani kanssa mukana! Ja sainpas käsiini just meidän kuvankin, siitä tuli hieno!!! Mutta huomisen jälkeen saan vasta sen julkaista, joten nyt vaan pidetään peukkuja että voitetaan koko juttu! ;-D

Sit taas joku pakollinen ruokakuva. Mulla oli eilen töissä eväänä äitin tekemää ihanaa, kookosmaidolla ja currylla höystettyä linssikeittoa. Toissa päivänä pyöräytin äkkiä kikhernepurkista itselleni Hummusta ja otin sitä myös nökäreen mukaani ja laitoin soppaan. Nami! Hyvä torstain hernekeiton korvike ;)

6 kommenttia:

  1. Paljonko olet juonut vettä päivässä? Ja mihin haet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Veikkaan oikeesti jotain 3-5 litraa päivässä!
      En haluu sanoa vielä täällä....

      Poista
  2. Minä olin, mallina myös! :) olitko mistä kampaamosta?

    VastaaPoista