tiistai 4. helmikuuta 2014

Boom boom boom

Hyvä minä! Nää viime päivät on ollu mulle oikein suotuisia ja kaikki on menny hyvin, saan olla kiitollinen siitä itselleni, karmalle ja maailman kaikkeudelle :-D Joku pessimisti vois ajatella mun hyvän fiiliksen ja hyvin menneiden päivien johdosta että nyt on sitten jonku mentävä vielä pahasti pieleen tai tulee muuten joku suuri vastoinkäyminen. Mutta onneksi mun tapa ei oo ajatella noin, vaan porskutetaan eteen päin!

 Tosiaan eilen olin käymässä Helsingissä mallitoimistolla jossa kävin joulukuun alussa ensimmäisen kerran. Sovittiin että treffit seuraavan kerran Tammikuun lopulla. Kävin kuvauksissakin ja uusien kuvien valmistuttua sovittiin treffit polaroideja ja mittojen ottoa varten. En uskaltanut innostua vielä tossakaan vaiheessa tästä jutusta, koska pelkäsin koko ajan että tulee takapakkia enkä pääsekään toimiston listoille. MUTTA eilen siellä kävin ja toimistohan on Modelboom!  Jee!
Syy miks toimistoa halusin vaihtaa, oli että oon aina halunnut työskennellä mallina vähän ns. "isommissa piireissä", ja tähän ei Tampereen kapasiteetti välttämättä riitä. En todellakaan sano että pääseminen Helsinkiläisen toimiston listoille automaattisesti työllistäisi mua, mutta mahdollisuudet siihen kasvoivat harppauksella ja mikä parasta, voi olla mahkut myös kokeilla siipiä ulkomailla!
Mutta niinkuin hyvin tiedetään, toi mallimaailma on tosi raaka ja taas tätäki tyttöö puristeltiin kyljistä ja tökittiin sisäreisistä :-D Sain kuitenkin myös paljon kehuja mun kropasta, kuinka hyvässä kunnossa oon mutta sentit on senttejä eikä ne valehtele ja tietyissä mitoissa täytyis olla. Nyt siis lisää vaan kroppaa hiomaan niin hyvä tulee! Modelboomilla on myös tosi terve meininki ton kropan kanssa, että millekkään keittodieetille ei muakaan laitettu vaan koitetaan päästä timmimpään kuntoon ihan terveellisin menetelmin!

Toimistolta lähtiessäni olin niin onnellinen että melkein itku pääsi, marssin Dieselille ja ostin itelleni makeen vyön ja loikin kiireen vilkkaa lounassalaatille. Ah onnellisuutta!

14 kommenttia:

  1. Onnea taas INES oikea asenne ja jatkat samaan malliin =) tulin niin iloiseksi sun puolesta <3 ihanaa <3

    VastaaPoista
  2. Meinaako tää sitä, että sait sopimuksen?! Ihan huikeeta!

    VastaaPoista
  3. WAUU! Onnea kaunokainen :) oot upea!

    VastaaPoista
  4. Kuulostaapa hyvältä! Pakko vielä kysyä, että miten oot meinannu pari senttiä itestäs vie nipistää? Kun etkös nytkin jo syö ja liiku tosi hyvin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, täytyy vaan entistä enemmän kiinnittää huomiota levon ja ruuan määrään ja laatuun. nimittäin lepään liian vähän. :)

      Poista
  5. joo siis ihan mahtavaa, että voit jatkaa tolla samalla älyttömän terveellisellä tavalla! paljon aerobista jumpaa+pieniä proteiini painotteisia ruoka-annoksia ja tietysti tosi paljon kasviksia! ja sitä vettä tietty unohtamatta! you go girl!! ;)

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea<3 Nautihan ansaitusta lomasta :)

    VastaaPoista