maanantai 3. helmikuuta 2014

Se on menoo ny

Ihan ekana kysymys: käyttääkö teistä kukaan Twitteriä?! Ite oon alkanut käyttää vähän enemmän, jos teitä Twitterin käyttäjiä sieltä löytyy niin voi alkaa seuraan mua: @inesinha10  

Ja niin tääkin päivä koitti. Hui hui hui ku jänskättää! Eilen illalla suunnittelin jo kaikkee kuinka syön tänään illalla jätskiä tai jotain muuta herkkua kaiken tän kunniaks mut nyt en kyllä ees pysty ajatteleen ruokaa ku jännittäää.... No, nyt ei auta muuta ku mennä! 11:07 istun junassa matkalla Helsinkiin sitten ja klo 14 koittaa tuomion hetki. :-D Hmm ehkä vähän dramatisoin tätä koko hommaa mun pikku päässäni...

Toivottakaa mulle onnea......

Ihan kreisiä. Nyt oon vaan suurin piirtein elänyt tätä päivää varten, ja melkeinpä unohtanut sen että YLIHUOMENNA istutaan jo vanhempieni kanssa lentokoneessa jossain matkalla kohti Lontoota ja sieltä kohti Rio de Janeiroa! Tänään pitäis vissiin sit alkaa pakatakin jossain vaiheessa... :-D

Loppuun vielä (kevennykseksi) lauantai-illan look. Puhuttiin kampaajani kanssa puoliläpällä, että "laitetaan sama kampaus kuin kuvakisan kuvassa, että on sit hyvä mennä hakeen se palkinto.... Hehehehe". No niinhän siinä sitten kävi!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti