torstai 27. maaliskuuta 2014

Good News!

Kukkuu kukkuu , päivät on taas menny kauheella syöksykierteellä eteen päin (voiko noin edes sanoa?). Pyllyäni olen kuluttanut ja lytistänyt yhä edelleen siellä kirjaston penkillä ja juossut lenkkipolulla ja jumpissa.
Hmm. Mun yleisfiilis on ollut viimeaikoina erittäin hyvä, mutta kun tämä ei ole mikään julkinen päiväkirja niin jätetään se vähän vähemmälle haha!

Mutta asia jonka kerron mielelläni ja ilolla  on, että sain tänään ekan keikan uudelta mallitoimistoltani Modelboomilta! Jee! Kyseessä on Lahden muotoiluinstituutin muotinäytös ja näytös on vasta toukokuussa mutta oon sitäkin enemmän innoissani! Ainakin tiedän että en ollut tohon näytökseen mikään viimeinen oljenkorsi joka viime tipassa saatiin buukattua näytökseen :-D Vaikka näytökseen on yli kuukausi aikaa, aijon ottaa sen ihan pääasialliseksi päämääräkseni ja hoitaa homman täysillä! Kropan viilausta ja hyvän kunnon ylläpitämistä!

Viikonloppu kurkistaa onneks kulman takaa ja huomenna alkaa valmennuskurssi! Tänä vuonna meinaan musta TULEE opiskelija! Mulle soitti yks päivä joku puhelinkyselyn tekijä ja kysyi: Oletko opiskelija, työtön vai työssäkäyvä. Mietin hetken kun tajusin että oon oikeesti TYÖTÖN. Kamalaa :-D

3 kommenttia:

  1. Haetko tampereelle? Ootko lukenut paljon? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tampereelle joo, just pistin hakulomakkeenkin meneen! Noo oon mä nyt jonkun verran, luen melko hitaasti ja teen muistiinpanoja niin ainakin laadullisesti koitan lukea paljon! ;)

      Poista
  2. Se kuulostaa hyvältä taktiikalta. Tsemppiä lukemiseen, toivottavasti pääset sisään vaikka helppoa se ei tule olemaan! :)

    VastaaPoista