keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Puuroa ja pastaa? Kyllä!

Noniin! Jos nyt sitten!

Totta, mun blogi-innostus taitaa aina kulkea käsikädessä mallijuttujen kanssa. Mutta vaikka mallintöiden puolesta on ollut hiljaisempaa nyt, motivaatio esim. terveelliseen syömiseen ja liikkumiseen sitä vastoin on kaikkea muuta kuin laskussa! Hyvää tässä on se, että koe noita seikkoja mitenkään stressaavana tai ota liian raskaasti. Kaikki menee kuin itsellään ja oon sisäistänyt tärkeen asian: hyvässä kunnossa pysyminen tai siihen pääseminen on työtä 24/7, erityisesti syömisten kanssa. Liikunnan voi nähdä enemmänkin syömistä ja muita terveellisiä elämäntapoja tukevana juttuna. En ota stressiä jos en jaksa/ehdi joka päivä salille tai lenkille, vaan huolehdin sitten muuten vain terveellisestä, säännöllisestä syömisestä.

Oon myös innostunut taas tosta keittiössä hääräämisestä ihan uudella tavalla! Viikonloppuna loihdittiin äitin kans meille ehkä maailman terveellisin "pasta"! Raw avocado-zucchini-pasta -- jos sitä pastaks voi edes sanoa kun siinä ei sitä ole :-D
Maanantai-iltana pistin meille tiistaiaamuks muhimaan puuron jääkaappiin; Chiapuuro. N a m i.  Niin ja itse tehtyyn mantelimaitoon tehtynä!
  Ja sunnuntain "pastasta" jäi jäljelle sen verran pinaattia, että teen huomisaamuks tämmöstä puuroa!!
Nää molemmat puuro-ohjeet löytyy siis Hanna Skytän kirjasta. Ja takuulla kerron huomenna että miltä mun vihreä puuroni sitten maistuikaan! :-D


2 kommenttia:

  1. Hei mulla on ollu aikeis koittaa pinaattia puuroon!! Kiva kuulla, miltä se sit maistu :)

    "Pasta"ohjetta kiitos <3

    VastaaPoista