sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Täydellinen viikonloppu

Hei kappas vaan, mun banneri on vaihtunut! Oli aika muutoksen, mitäs ootte mieltä? 

Mulla oli ihan  huikee viikonloppu! Onnellisuusmittari hipoo taivaita ja fiilis on täys kymppi!
Vaikkakin eilinen konjakkilasi suo mulle tänään löhöilypäivän - mutta ei se mitään, olisin muutenkin pitänyt urheiluvapaan päivän tänään. :)

Mun viikonloppuun on kuulunut aamulenkkiä, salitreeniä, kokkausta, viiniä, hyvää seuraa, hyvää ruokaa, sangriaakin siihen mahtui ja pelailua! Tämmösen viikonlopun jälkeen on taas akut ladattu ja oon ihan valmis käyttään taas huomenna istumalihaksiani kirjaston penkillä!
Ostin eilen kaupasta itselleni pakastemustikoita rahkan kaveriks. Kivaa vaihtelua ananaksen tilalle. Söinkin eilen ihan lounasannoksena purkin maitorahkaa, mustikoita, myös ananasta, chia-siemeniä sekä pähkinöitä! Täyttävä setti. Chia-siemenethän on tosi kuitupitoisia ja sisältää ties mitä kaikkia hyviä aineita. Parasta tulee, kun niitten antaa imeä itseensä nestettä jolloin niistä tulee vähän pehmeämpiä ja ne turpoaa. Ja niitä voi laittaa melkein mihin tahansa! Täytyy käydä varmaan ostamassa lisää ensiviikolla...  
Ajattelin tänään tehdä Fuelfood-kirjasta sitä porkkanakakkupuuroa. Nam nam nam sitä on sit hyvä ottaa vaikka salin jälkeiseks evääks tai syödä aamupalan yhteydessä!  Kirjassa ainakin varoitettiin että se on super-hyvää....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti