sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

All you need is love

Heheh
Mulla on ollut taas huipuin viikonloppu pitkään aikaan! Voi vitsit :)
Perjantaina mökkeiltiin, saunottiin, käytiin avannossa - ekaa kertaa ikinä?! Parempi myöhään kun ei milloinkaan! Eilinen venyikin sitten vähän pidemmäksi kuin mitä piti kun täytyi mennä yksiin tupareihin mutta hauskaa oli! Ja nyt semmonen fiilis että tekis mieli leipoo pannari ja syödä ainakin kolme palaa mutta minkäs teet; ylihuomenna eli tiistaina kuvaukset niin ei auta hankkia mitään super turvotusta nyt. :-D
Onneks tänään on tiedossa mun lempiruokaa uunilohta niin ei haittaa ettei saa pannaria ;-) 

4 kommenttia:

  1. Mitkä kuvaukset sulla on ja kuka on kuvaajana? Ootan innolla että päästään näkemään sitten valmiit kuvat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseessä on ihan testikuvaukset! :) Ja kuvaajasta en tiedä mutta ohjaajana on Lauri Eriksson! Kiva kuulla, sama täällä!! ;)

      Poista
  2. Vau Ines! Tykkään ihan hirveesti sun lookista, olis mahtavaa päästä kuvailemaan sun kanssa joskus :)
    Oon turkulainen valokuvaaja ja kuvailen aika paljon testejä, pistä siis ihmeessä viestiä tähän suuntaan jos kiinnostaa ja satut joskus liikkumaan Turun seudulla. Tässä linkki mun blogiin: http://thephotodiary-by-saralehtomaa.blogspot.fi/ ja portfolioon: https://saralehtomaa.allyou.net/1998450/fashion. Siellä on mun töitä näytillä :)
    Haleja Turusta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos tosi paljon!! :) Uudet kuvat on aina tervetulleita, käynkin heti kattoon noi sivut!

      Poista