sunnuntai 4. toukokuuta 2014

Have a beautiful Sunday

Paniikki or  not? Tasan kuukausi pääsykokeeseen!

Tänään tein niinkuin lupasin ja nukuin -- niin kuin normi-ihmisen kuuluu -- melkein puoli 12 asti! Wau hyvä minä! Toi on meinaan mulle niin harvinaista. Yleensä herään aina viikonloppuisinkin ilman herätyskelloa jo kahdeksalta ja mietin että mitäs nyt.

Ihana aamiainen näytti tänään tältä. Päivän feivoritti-ateria!
Kookosöljyssä paistettu kananmuna eli näin kavereiden kesken kanis. :-D Kannattaa testata tota kookosöljyä paistamisessa jos ette niin ole vielä tehneet, tulee sairaan hyvä tuoksukin - mausta puhumattakaan!

Ja tietty rikoin vähän mun sunnuntaiaamun harmoniaa kaatamalla kahvikupin nurin:
Iltapäivällä kävin jumppailemassa puolen tunnin BodyStepissä ja CX:ssä. Viimeksi mainitussa kyllä taas pakarat ja vatsalihakset huusi mammamiaa.

Salin jälkeistä evästä. Rahkaa, mustikoita, banaania, kurpitsansiemeniä ja chia-siemeniä.
Äsken tein ison satsin porkkanaprotskupuuroa, otan sen ja muut kimpsut ja kampsut mukaani ja "muutan pois kotoa"!! Parasta! Huomenna aamulenkille uusiin maisemiin!

Ja mulla ei ole tuolla kämpässä nettiä joten blogia tuskin päivittelen viikolla, ainakaan kovin ahkeraan. Instagramista mun toilailuja tietenkin voi tuttuun tapaan seurata: inessi1 ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti