lauantai 3. toukokuuta 2014

Suklaata ja vegesafkaa

Blaah. Nyt mennään sitten tästä vähän yli kuukausi eteen päin niin sanotusti puolikkaalla sydämellä, toinen puolisko kun lähti reissuun ja jätti mut tänne pääsykoekirjojen kanssa! Toisaalta toivoo että aika menee äkkiä, toisaalta haluun lisää aikaa lukemiseen pääsykokeita varten.

No oli miten oli, lauantai ei oo ikinä menny näin hitaasti kuin tänään kun tuli herättyä niin aikaisin. Oon saanut luettua ja muutettua vähän kamppeitani mun tän kuukauden opiskeluluolaani jossa saan asua yksin ja leikkiä kotia! Jee! Ja nyt illalla kokkailin meidän perheelle ihanaa kasvis-currya! Onnistui jälleen, Sara La Fountainiin voi aina luottaa ;)

Tänään aijon mennä suht aikaisin nukkumaan ja ainakin huomenna nukkua niin pitkään kuin vain huvittaa! Eilenkin olin kyllä ihan poikki kun menin heräämään jo 6:20. En tiedä oliko virhe lähteä edellispäivän tunnin lenkin jälkeen 12 tunnin palautumisella aamusta heti taas lenkille. Olin eilen nimittäin jotenkin ihan uuvuksissa ja puuduksissa! Tänään oon jättänyt urheilut suosiolla pois mutta huomenna oon taatusti taas voimissani ja taidan mennä salille pitkästä aikaa jumppaileen!

Nauttikaamme viikonlopusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti