lauantai 7. kesäkuuta 2014

Elävien kirjoissa

I'M BACK!

Tosin ihan vähän aikaa.

Keskiviikon koe oli ja meni, fiilikset on päällimmäisin puolin hyvät. Erinomaiset! En oo oikein ihan vieläkään sisäistänyt sitä tosiasiaa että mun ei o i k e a s t i tarvi enää lukea ollenkaan, ja saan vaan nauttia kesästä. Tuli myös melkoisena shokkina kokeen jälkeen kun olin jo muutenkin huojennuksissani nelituntisesta rupeamasta kokeessa ja katsoin puhelintani niin pomo oli laittanut viestiä ja sanoi että oli unohtanut mainita että voin mennä töihin vasta Espanjan reissun jälkeen! What?! Kahden viikon kesäloma? Onks tää todellista? En muista koska mulla olis viimeks ollu kesälomaa!

Eilen oltiin ihanien tyttöjen kanssa nauttimassa kesäillasta pitkän kaavan mukaan ja monen eri kuppilan kautta. Mulla aina välillä mahassa muljahteli kun hetkellisesti erehdyin luulemaan että mun pitäis olla kotona nukkumassa lukemista varten :-D No, ehkä tähän tottuu. Tänään juhlitaan illalla ton yhden herran valmistujaisia ja huomenna saman tyypin kanssa lähtö Espanjaan. Puoleksitoista viikoksi. Ilman suunnitelmia tai aikataulua. Kalenterissa lukee vaan että "ota aurinkoa ja juo viiniä". Lenkkarit vaan mukaan niin päästään välillä kirmaileen paahteisen auringon alla!
Toivottavasti kaikkien lakkiaisjuhlinnat meni ihanasti, meillä ainakin meni! Itse tosin olin silloin vielä opiskelukuplassani ja juhlafiilistä ei ihan liiemmin löytynyt ja menin kiltisti kotiin nukkumaan suht ajoissa.

Mutta tästä illasta oon super innoissani, ostin päivän juhlakalullekkin niiin tyylikkään lahjan että oksat pois! ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti