maanantai 23. kesäkuuta 2014

Still love you Finland?

Vaihto-oppilasvuodesta on kulunut mulla jo 3 vuotta. En oo ikinä sen jälkeen jaksanut valittaa siitä että haluun ulkomaille ja blaablaablaa, koska Brasiliassa opin että Suomessa on asiat ihan oikeesti todella hyvin. Oon päässyt reissailemaan melko usein kivoihin paikkoihin ja matkustamisesta onkin tullut mulle tosi tärkeä juttu koska se antaa niin paljon. Ja yleensä kun palaan joltain ulkomaan reissulta, niin mun mielestä on ihanaa olla taas koti-Suomessa ja arvostan juttuja täällä.

 Mutta nyt, ensimmäistä kertaa pitkään aikaan, musta tuntuu niin paljon siltä että haluun täältä pois!! Ja joo en varmastikaan ole ainoa. Mutta kun palattiin tolta Espanjan reissulta niin mulla oli todella hukassa oleva olo (ja on vieläkin) sen takia ettei oo enää niitä "tuttuja ja turvallisia" rutiineita mitä tehdä, mennä aamulla kirjastolle ja mennä lukemaan :-D Nyt on vaan kauhee jännitys ens viikon keskiviikon takia kun tulokset vihdoin tulee -- eikä asioita yhtään helpota tän hetkinen sää, jonka takia mulla ei  nyt oo parina päivänä töitäkään!
No, onneks oon sen verran optimistiluonne, että luotan niihin tuleviin kesäsäihin! Juhannus meni tosi kivasti saunoessa, syödessä, uidessa, nukkuessa (kyllä, luulen että univelat on kuitattu), soudellessa ja pelaillessa. Kaiken tän kahden viikon aikaisen syömisen ja juomisen jälkeen mulla oli eilen mökkireissun jälkeen niin löysä ja kuollut olo, että lähdettiin A:n kanssa juokseen Pispan portaat ja ne tulikin kiivettyä siihen tahtiin että todella tunsi olevansa taas elossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti