perjantai 4. heinäkuuta 2014

VAASALANDIA VAASALANDIA

Lopussa kiitos seisoo!
Kannatti vuodattaa hikeä ja kyyneleitä pääsykoekirjojen parissa, pääsin nimittäin Vaasan yliopistoon lukemaan kauppatieteitä! En oikein tiedä oonko vieläkään ehtinyt tajuta koko hommaa, mutta näin siinä nyt ilmeisesti kävi! Mun nimi luki listassa ja kirje tuli kotiin. That's it! Musta tulee Vaasan kaupungin asukas! Ja joskus hamassa tulevaisuudessa KTM! Keskiviikkona illalla oltiin juhlistamassa mun onnistumistani Inezissä tapaksien ja hyvän viinin kera. Oon unelmoinut tosta skenaariosta siitä asti kun pääsykoekirjat talvella avasin. Siitä tunteesta kun tietää että kova työ on tuottanut tulosta!
Keskiviikko, kun tulokset julkaistiin, oli varmaan mulle tunnerikkain päivä ikinä. Aamulla herättyäni pillahdin ensinnäkin ihan hillittömään itkuun kun tieto Vaasan yliopistosta tuli, mun eräs ystävä nimittäin päätti ilmoittaa tästä mulle Whatsapissa ihan henkilökohtaisesti ennen kuin ehdin itse asiaa edes netistä katsoa :-D No, ensimmäisen itkukohtauksen jälkeen, kun tajusin että oon oikeesti päässyt yliopistoon, niin mun tunneskaala vaihteli iloisesta suruun ja huojentuneisuudesta pieneen pelkoon. Halusin ensisijaisesti Tampereelle ja Vaasa tuli ensin jonkin sortin pettymyksenä, suurimpana kivenä sydämellä se asia, että rakkaus on täällä. Välillä mulla oli niin hyvä olo että nauratti, välillä niin surullinen olo että itketti hirveesti. Mutta kaikesta selvitään, tavalla tai toisella. Ja uskon että tosirakkaus kestää pienet välimatkatkin.
Nyt fiilikset on kuitenkin mahtavat, jos unohdetaan pieni stressin poikanen kaikista hoidettavista asioista mutta kaikki järjestyy kyllä!

Nyt oon ihan super uupunut, hommaa olis paljon vielä tälle päivälle ja huomisesta tulee extra-pitkä, sillä 8h työpäivän jälkeen lähden huomenna kiiruhtamaan kohti Turkua ja Ruisrockia! Luoja auta kun tästä viikonlopusta selvitään!

5 kommenttia:

  1. Hurjasti onnea opiskelupaikan johdosta! Itsellenikin aukesi syksyksi paikka kauppakorkeaan ja en voisi olla onnellisempi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos ja onnea sulle myös! Minne pääsit?

      Poista
    2. Pääsin Helsinkiin! (en voi vieläkään käsittää tätä:D)

      Poista
  2. Onnittelut. Aito rakkaus kestää. On varmasti vielä parempi olla toisen kanssa, kun on joutunut elää hetken toisessa kaupungissa kaukana toisesta. <3

    VastaaPoista
  3. Tervetuloa Vaasaan! :) Ja onnea!

    VastaaPoista