tiistai 19. elokuuta 2014

Kesäloma lompsis

Hyvää tiistaista iltaa rakkaat, tää mimmi on viikon päästä aivan muilla mailla ja valmistautumassa ensimmäiseen "koulupäivään"!  Niin huikeeta päästä vihdoin välivuoden jälkeen koulunpenkille ja vielä ihan uusiin ympyröihin.

Näin itseasiassa viime yönä untakin, että mulle jotenkin aukes paikka sittenkin Tampereen yliopistosta ja multa kysyttiin että vaihdanko sinne. Mutta en unessakaan edes tahtonut! Oon jo niin tottunut ajatukseen kaupungin vaihdosta että musta tuntuis tällä hetkellä jopa tylsältä jäädä tänne Tampereelle samoihin kuvioihin! Joten hyvä näin!

 Nyt mulla on ollut tässä vapaapäiviä, kun torielämä on hiipunut ja mä oon sen johdosta saanut pienen kesäloman ennen koulunalkua! Oon nauttinut näistä päivistä aamulenkin ja rauhallisten aamukahvien ja hyvän aamupalan voimin!

Aamu-smoothieen oon joka aamu sekoittanut lasilliseen pari ruokalusikallista chia-siemeniä ennen lenkille lähtöä, joten kun oon lenkit lenkkeillyt niin siemenet on mukavasti pehmenneet smoothieen ja oon saanut lusikoida koko komeuden! Maistuu (ja tuntuu suussa haha) hyvälle!

Oon ehkä tullut siihen tulokseen että saatan pistää uuden blogin pystyyn. Tai en varsinaisesti pistää uutta blogia pystyyn, vaan jatkaa tätä uudessa osoitteessa. Tämä kyseinen on jo niiiiin vanha ja juttua riittää monien vuosien takaa ja postaukset on niin sekavia (vaihtovuosi+kaikki muu sekasorto), että nyt kun kaupunki vaihtuu niin blogin osoitekin vaihtuu ja mulla voi olla enemmän intoa ja puhtia kirjoitella (hieman) yhtenäisemmistä aiheista ja voin aloittaa "puhtaalta pöydältä".

Mutta tästä lisää varmaan myöhemmin! Pysykää kanavalla

2 kommenttia:

  1. Piti kommentoida jo edelliseen postaukseen, että onneksi et lopettanut blogiasi vaikka se olikin hetken suljettuna :) tätä on niin kiva lukea, toivottavasti jatkat! Kivaa syksyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos! Eiköhän täällä vielä pölistä!

      Poista