lauantai 16. elokuuta 2014

Oh so sweet Vaasa

Taas on pitkästä aikaa mulla vapaa lauantai! Huikee fiilis!
Alkuperäisen suunnitelman mukaan meidän pitäis olla tällä hetkellä rakkauteni kanssa Vaasan hellässä huomassa mun uudessa kodissa, mutta herra irtisanoi terveytensä hetkellisesti ja niinpä meidän viikonloppuloma vaihtui pikavisiitiksi porukoiden kanssa sinne eilen.
 Ja ette tiedä miten innoissani oonkaan koko mestasta! Ensinnäkin kun kurvailtiin keskustaan ja haettiin mun kämppään avaimet, niin Vaasa tuotti mulle siinä vaiheessa jo todella positiivisen yllätyksen! Oon käynyt Vaasassa viimeks joskus ihan pikkutyttönä ja torstain Porin reissun takia mulla oli jostain syystä sellanen kauhukuva että Vaasa on samannäköinen paikka kuin Pori (... sori vaan Porilaiset! :-D). Mutta ei, Vaasa näytti oikeesti paikalta jossa tuun varmasti viihtymään paremmin kuin hyvin!!

Ja sitten se tärkein, eli mun kotikin oli vain ja ainoastaan positiivinen ylläri. Pienellä jännityksellä sinne menin, sillä olin nähnyt kyseisen pelkkien kuvien perusteella. Mutta mun omasta pikkukodista tuli nyt jo niin ihana, vaikka se onkin vielä todella keskeneräinen!

Kuvia napsin kyllä mutta laitan tänne kuvia sitten kun oon saanut siellä enemmän paikkoja kondikseen!

Roudaamisen jälkeen (voitti mun kaikki tähän astiset salitreenit, etenkin se sängyn kantaminen...) etsittiin vielä kehuttu Sweet Vaasa ja käytiin kahvilla! Juustoportin sumppi kun ei mulle ihan kokonaan pudonnut... 
Nyt kuitenkin mulla on reilu viikko aikaa nauttia kotona asumisesta ja vanhempien tekemistä herkkuruuista! ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti