torstai 4. syyskuuta 2014

Käytä puhtaita aineksii, ettet tule höperöks.

Tee aina ite pöperös, lisää ripaus rakkautta, sillon ei voi käydä köpelöst.

- JUJU

Huikee Juju! Oon kuunnellu Jujua nyt muutaman päivän ihan nonstoppina! Sopii hyvin moodiin ja mielialaan ja biiseissä on jotain sanomaa.

Tosin aina kun teette itse pöperönne, niin muistakaa että myös porkkanat voi palaa pohjaan. Ihan tosta noin vaan, yhtäkkiä. Testasin eilen pienessä kiireessä kun päätin alkaa laittautumaan illan kekkereihin siinä samalla kun porkkanat oli keittymässä ja mun oli tarkotus tehdä niistä muusia! Ens kerralla uus yritys.
Huh mitä opiskelijaelämää. Hauskan pidolla on aina se kääntöpuolensa, vihaan tätä pöhöttynyttä ja väsynyttä oloa. Onneksi tosiaan yliopistolle ja takaisin tulee käveltyä aina se vähän vajaa tunti yhteensä ja lisäksi kävin vielä iltapäivällä reippailemassa tunnin power walkin! Vähän virkeämpi olo mutta silti. Not good.
 Vaikka en ikinä kotonakaan käynyt vaa'alla kuin ehkä kerran tai kaksi kuukaudessa, niin silti häiritsee kun en näe että onko painoa tullut oikeasti tänä aikana lisää vai mitä. Koska oon kai syönyt aika terveellisesti täällä ollessani ja opiskelijabileissäkin oon ehtinyt olla vasta kaksissa. Silti itseä tulee tarkkailtua jatkuvasti koska haluaisin päästä parempaan kuntoon mallintöitäkin ajatellen, ja tän kaiken myötä alan kuvittelemaan että "nyt oon kyllä varmasti päässyt lihomaan". Kaikki sitä paitsi aina pelottelee kuinka monet lihoo niin kamalasti opiskelijaelämässä yms., mitä en todellakaan omalla kohdallani halua.  :-D

No, ehkä koitan nyt ottaa asian suhteen hieman iisisti, hankkia sen salikortin että saa taas lihaksiin poltetta! Huomenna on taas edessä rankka päivä......

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans kuunnellut Jujua tässä viime päivinä, loustava artisti :)

    VastaaPoista