maanantai 29. syyskuuta 2014

Maanantai mood

Se on maanantai taas, uus viikko uudet kujeet!

Ja sen tiedän että tälläkään viikolla hommat ei lopu kesken. On vaikka mitä kirjoitettavaa ja työstettävää koulua varten, treenejä unohtamatta. Mutta ne lenkit ja salitreenit ei oikeestaan väsytä, vaan tuo vaan lisää energiaa viikkoon. Viime torstainakin, kun olin yliopistolla yhdeksästä aina melkein puoli kuuteen asti, mietin siinä että jaksanko tosiaan mennä kirjastolta vielä suoraan jumpalle. Mutta onneksi menin, sillä vaikka olin kuoleman väsynyt siinä kouluhommien edessä, niin jumpan jälkeen jaksoin taas tehdä kotonakin vielä hommia, vaikka olin ennen treeniä valmis vaikka nukkumaan.
Tänään maanantaiaamu lähti käyntiin hammaslääkäritarkastuksen jälkeen kaurapuurolla, jossa oli kaverina banaania ja teelusikallinen kookosöljyä. Nams

Viikonloppu meni jälleen ihan ultimaattista vauhtia Tampereella. Pakollinen Ikea-reissukin tuli tehtyä ja saan varmaankin ensi viikonloppuna vihdoin tänne mun kotiin sohvan ja ruokapöydän! Kyllä, olen tähän asti ollut ilman näitä kahta, mutta hyvin oon pärjännyt!
Perjantaina ennen junaan hyppäämistä, oli kova nälkä mutta kävin hakemassa Punnitse&Säästä -kaupasta tän Raw Bite Protskupatukan. Niin hyvää!
 Ikean jälkeen käytiin Bar Burritossa Keskustorilla, ootteko käyneet ikinä Tamperelaiset testaamassa? Huippuhyviä, ja burritotäytteet saa myös salaattipedin päälle. Tällä kertaa otin kyllä ihan perinteisen spelttilättyburriton hyvillä kasvistäytteillä!
Nyt vaatteet niskaan, meikit naamaan ja kouluhommia tekemään!

Hyvää maanantaita

2 kommenttia:

  1. Me käytiin teidän innoittamana kanssa tuolla Bar Burritossa ennen junalle lähtöä :D Toi on vähän semmonen Subin upgreidattu versio..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha sitä mekin puhuttiin! Vähän enemmän gourmeeta ;)

      Poista