tiistai 16. syyskuuta 2014

Vadelma + lehtikaali = ruma smoothie

Mun täytyis varmaan tehdä paluu ala-asteen kuviksen tunneille, kun opeteltiin, että mitä värejä tulee kun sekoittaa punaista ja keltaista, sinistä ja keltaista jne. Pitäishän se tajuta että kun yhdistää punaista ja vihreää niin tulee ruskeaa.  Mun tän aamun smoothiessa estetiikan suhteen on vielä paljon toivomisen varaa! Sivuseikkoja sivuseikkoja....


 Siihenhän tuli tänään vadelmia, banaania, chiasiemeniä, kauramaitoa ja lehtikaalia + ruokalusikallinen kookosöljyä. Maku ihan ok, ulkonäkö ei edes "ihan ok"! :-D Harjoiteltavaa on vielä!
Viikonloppu Tampereella oli ja meni ja menikin ihan laittoman nopeasti. Hauskaa oli, mutta Vaasaan oli silti kiva palata!
Etenkin kun eilen maanantaina tein sopparin WSC:lle, nyt pääsen aina toukokuun puoleen väliin asti käymään salilla niin paljon kuin sielu sietää. Vaikka kuntosali on melko kallis verrattuna joihinkin pienempiin, yksinkertaisiin, joilla pärjäisi varmasti myös, niin silti valitsen mielummin juuri WSC:n. Oon varma että tonne mua huvittaa aina mennä paljon enemmän kuin jollekin pienemmälle salilla jossa ei välttämättä olisi edes tilaa tehdä kunnolla, puhumattakaan ryhmäliikuntatunneista. Tuolla on kaikki jumpat mitä toivoa saattaa ja asiantuntemusta riittää. Jäsenille riittää paljon etuja ja salilla saa varmasti kulumaan hyvin aikaa. Solariumia saa käyttää jäsenenä "ilmaiseksi", ja kahvia saa juoda jäsenkortilla myös ilmaiseksi. Vaikka toikin on erittäin pieni asia, niin silti sillä saa asiakkaan olon tuntemaan varmasti olonsa erittäin mukavaksi ja tervetulleeksi! Tai ainakin mun kaltaisen asiakkaan haha :-D

Tänäänkin olin iltapäivällä taas Body Balancessa ja sitä ennen haukkasin välipalaksi tällaista kahvin kera:
Riisikakkua, avokadoa ja löysähkö kananmuna! Tää on mulle sitä arjen luksusta! Se ei paljoa vaadi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti