tiistai 14. lokakuuta 2014

Tiistaitohinat

Hämeenkadun approt selätetty, onneks tuli mentyä!

Taas on hommaa vaikka muille jakaa. Mietin eilen että kunahn vaan tästä viikosta taas selvitään kunnialla niin hyvä on! Mutta joo, ajattelin ihan samalla tavalla viime viikon maanantainakin :-D Ja sitä edellisenä.... Kai tää jossain vaiheessa hellittää, kiva vaan että on jotain haastetta!

Joka tapauksessa oli ihanaa olla Tampereella, nähdä perhettä ja ystäviä. Yks pitkä viikonloppu kun ei tarvinnut itse miettiä että mitäs sitä ostais kaupasta tai muuta. Pakollinen Gopal-reissukin täyty äitin kans tehdä torstaina, oon odottanut sinne pääseväni siitä asti taas kun siellä viimeksi olin :-D Tulee nytkin nälkä kun katon tota kuvaa...
 Yks asia naurattaa. Kaikki kaverit aina hehkuttaa että kuinka hienoo on aina käydä kotona kun jääkaappi on niin täynnä! Ja en oikeesti välillä tiedä että onko mun omassa jääkaapissa enemmän tavaraa kun mun vanhempien! Tai ainakin mun jääkaapista löytyy aina jotain syötäväks käyvää, kuten hedelmiä, kananmunia, rahkaa tms. Kotimansessa porukoiden jääkaapissa on joku kokispullo jonka heräteostoksena ostin iskälle osana synttärilahjaa, sipulia, valkosipulia, voita ja juustoa. No jaa, siihen on totuttu ;-)

Mulla ei oo tällä hetkellä mitään fiksua juttua (onko yleensäkään?) kun niin kauhee hoppu mukamas joka paikkaan koko ajan ja ruokakuva jäi eilen tähän kun oli niin kamala nälkä:
Ehkä vielä tässä joku päivä mulla on oikeesti jotain kerrottavaa. Hyvät yöt

2 kommenttia:

  1. Moikka! Oon ite miettiny Vaasaan hakemista, haluisin kysyä, että mitä kautta sait sun kämpän ja millanen vuokrataso Vaasassa ylipäänsä on?:)
    Sulla on tosi hyvä blogi, kiva että päätit jatkaa kirjoittamista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiva kuulla, kiitos! :)

      Suosittelen lämpimästi Vaasaan hakemista, huippu kaupunki ja yliopisto, jos siis yliopistoon ajattelit hakea!
      Tän mun asunnon sain hoidettua ihan "vapaiden markkinoiden" kautta, kiinteistönvälittäjältä. Tässä oli kuitenkin pienenä apuna se, että mun äidillä on suhteita kiinteistönvälittäjiin... Mutta jos kiinteistönvälittäjiltä ei meinaa sopivaa asuntoa löytyä, niin ilmoitus tori.fi:ssä on myös erittäin oivallinen tapa saada asunto -- usko tai älä!! Ite sain sitä kautta monta yhteydenottoa, sillä mulla oli sielläkin ilmoitus.

      Vuokratasosta voin ehkä sanoo sen verran, että halvempaa on kuin vaikka Helsingissä ja varmaan Tampereellakin. Etenkin huomioon ottaen sen, että asun ihan ihan keskustan vieressä (kävelen tohon torille 5 minuutissa) ja maksan yksiöstäni alle 500€/kk. :)

      Poista