tiistai 11. marraskuuta 2014

Chasing dreams

Taas on viikko menossa kauheeta höökiä eteen päin ja koitan pysyä mukana. Eilen oli joka maanantaisen Body Attackin vuoro, ja taas olin sen näköinen kuin olisin käynyt suihkussa! Hyvä vaan! Tänään sitten juoksin juoksumatolla puoli tuntia ennen Body Balancessa hengittelyä ja kehonhuoltoa. BTW, se mun sunnuntain kotitreeni oli mennyt etenkin reisien suhteen perusteellisesti perille. Eilen nimittäin Attackin ensimmäisissä kantapääpyllyyn-liikkeissä (:-D jumppaajat tietää) mietin että mitenköhän mun oikein käy... Kiristi meinaan ihan huolella vaikka olin sunnuntainakin venytellyt ja rullaillut reidet foam rollerilla. 

Nyt oon tässä viime päivinä haaveillut niistä malliduuneista. Näytös on ollut viimeksi mulla toukokuussa ja kuvaukset varmaankin huhtikuussa... Mutta ei auta itku markkinoilla, mulla on iso motivaatio niitten töiden saamiseen ja koitankin nyt tehdä kaikkeni (etenkin nyt kun sanon sen täällä)  että saisin itseni semmoseen kuntoon että voisin vaikka mallimammalle pirauttaa joku päivä ja muistuttaa olemassa olostani. :-D

Olis niin ihanaa saada uusia kuvia sekä vaihtelua arkeen! (ja ehkä sitä lisätienestiäkin....)

Elina Kurr

Kahden viimeisen kuvan (,jotka kuvasi Vilja Harala) vaatesuunnittelijahan voitti Elle Style Awardseissa Vuoden Nuori Suunnittelija -palkinnon! Eli kaunis Piia Emilia!

2 kommenttia:

  1. Moikka!

    Kiinnostaisi sun ruokailu vaikka ihan ruokapäiväkirjana kun liikut niin paljon ja itelläni on hankaluuksia syödä kevyesti kun liikun.. Tai mallinmitathan vaatii tosi hoikkaa vartaloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, voisin vaikka kehitellä sellaista ensi viikolla! :) Kiitos toiveesta!

      Poista