torstai 20. marraskuuta 2014

Hyvä ruoka, parempi mieli

Apua mitä päiviä!! 

Tää viikko on painettu kyllä ihan sumussa maanantaista eteen päin enkä meinaa erottaa mikä päivä on mikä. Tänään oli vuorossa esitelmä yrityksestä ruotsiksi, mikä jänniti mua ihan suunnattomasti! Yleensä en jännitä ihan noin paljoa ja jopa tykkään oikeasti pitää esitelmiä. Tänään toi kielenvaihdos kuitenkin aiheutti "ihan pieniä" sydämen tykytyksiä, mutta loppu hyvin kaikki hyvin, sain vielä hyvän arvosanankin siitä! 

Homman kruunasi se, että mulle meinaa yleensä suuren jännityksen purkautumisen jälkeen käydä niin että purskahdan itkuun. Mulla oli esitelmäni jälkeen kamala itkun pidätteleminen ja joduin puremaan huulta etten oikeesti olis juossut pois luokasta ja mennyt vessaan itkemään :-D Tää sama juttu on tapahtunut esimerkiksi joskus ensimmäisillä ajotunneilla autokoulussa, vaikka nykyään oonkin ihan erinomainen kuski jos nyt vähän itseäni kehaisen!! Haha. Ehkä se juttu onkin just siinä.

Puhuin että jotain ruokapäiväkirjaa tekisin, MUTTA EN! Haluan liittää siihen kuvia, ja oon tällä viikolla tehnyt niin mielikuvituksettomia ja tylsän näköisiä annoksia täällä kotona, johtuen siitä että mulla on kananmunia vaikka muille jakaa ja oon koittanut niitä käyttää. :-D 

Mun kauneimmat ateriat ovat syntyneet tällä viikolla yliopiston ruokalassa sekä omassa blenderissä.  

Oon hemmotellut itseäni niinkin pienillä asioilla, kuin että oon juonut aamu- tai iltasmoothieni viinilasista!! Miksi...? Miksi ei? Huippu keino saada smoothiesta ylellinen nautinto!
Ja ne kouluruuat.... Ihan alkumaistiaisena mun ruokapäiväkirjaa varten, mun annokset näyttää yleensä vähintäänkin tältä yliopiston ruokalassa. Oon alkanut syömään mielummin lounaalla puhdasta ruokaa, eli vihanneksia, kasviksia, papuja ja lisukkeita joita ei ole kauheasti marinoitu/maustettu valmiiksi. Mielummin nykyään syön tätä kuin ruokalan lämmintä ruokaa, johon mun mielestä lisätään monesti niin tuhottoman paljon suolaa, koska mulle tulee aina ihan järkyttävä jano sen jälkeen!
Nyt on alettava pakkauspuuhiin, sillä alan ehkä pikku hiljaa sisäistämään että ylihuomenna istutaan tähän aikaan jo lentokoneessa matkalla kohti New Yorkia! Wohoo!


4 kommenttia:

  1. ajattelin ihan vaan kehasta sun blogia. On harvinaista että jaksan lukea blogia joka ei keskity täysin muotiin ja jossa kuvat eivät ole huippuluokkaa, mutta sun blogi vaan on jollain tapaa super inspiroiva. Kiitos siis siitä : ) ihanaa matkaa Nyciin. Nauti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, kiitos! Kylläpä toi piristi! :)

      Kiitos, aivan varmasti nautin! <3

      Poista
  2. Voi vitsi! Oonkin miettiny, että miks mul on koulun lämpimän ruoan jälkeen koko päivä ihan hirvee jano! 😯 kai se on se suola....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mä ainakin luulen että se on mulle se janon syy! Kun syön salaattia niin ei oo ollenkaan niin jano!

      Poista