torstai 11. joulukuuta 2014

Joulu tule jo

Huh, vihdoin oon taas terveiden ja elävien kirjoissa! Kai sitä pitää välillä käydä vähän pohjamudissa noitten olojen kanssa että voi sitten taas nauttia terveydestä täysin siemauksin! Ja onneksi tuli sairasteltua nyt, eikä sitten vasta jouluna. :)

Mulla lähtee parin tunnin päästä juna Tampereelle, ihanaa :) Siksi oonkin tässä jo vähän pakkaillut ja innostuin vihdoin ripustamaan mun ainoat jouluvalotkin mitä omistan! Tuli niin kaunista ja meinaan pakahtua tähän mun joulufiilikseen!!
Joulua en ole odottanut varmaan koskaan elämässäni näin paljoa kuin nyt ja lomakin tulee enemmän kuin tarpeeseen! Ihanaaa....

Mallintöidenkin rintamalta kuului tällä viikolla edes pienen pieni pihahdus, kun mua kysyttiin tämän viikonlopuksi kuvauksiin, mutta toi homma tuli niin pienellä varoitusajalla että päätin tällä kertaa ikävä kyllä jättää homman... Kaipa noita vielä tulee ja toikin oli mulle pelkkää plussaa, ainakaan mua ei ole täysin unohdettu siellä Helsingin päässä... :-D

2 kommenttia:

  1. Moikka! Sulla on ihana blogi, oon vähän aikaa jo lukenut mutta nyt vasta uskaltauduin kommentoimaan:) en tiedä ootko tänne vielä kirjottanut, mutta miten tapasit sun poikaystävän? Vaikutatte tosi kivalta parilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kiitos! <3 Haha voin ehkä lähiaikoina kirjoittaa! ;) Ja kiva parihan me ollaankin hahah!

      Poista