tiistai 2. joulukuuta 2014

Jouluinen New York

Reissusta palauduttu, ja sanon kyllä että oli taas yksi parhaista matkoista ikinä! Ensinnäkin ajankohta New Yorkin matkalle ei olis mun mielestä voinut olla parempi. New York joulun alla on mun laisen  jouluihmisen paratiisi. Joka paikka oli täynnä mitä upeimpia joulukoristeita ja kaikkialla soi joululaulut ja joulutunnelma oli käsinkosketeltavaa!!
Jouluikkunoihin panostetaan huolella! Tiffany's & CO. :n pieni ikkuna näytti tältä!
Ja on sanomattakin selvää että New York on shoppailijan paratiisi. Olihan tuo selvää jo sinne mentäessä mutta en tajunnut että tarjontaa olis joka lähtöön oikeasti ihan noin paljon!! Itse käytin äidin kanssa muutaman tovin juhlapukuosastolla, sillä tammikuussa on tiedossa RUK:n kurssijuhla jonne pääsen ja siellähän täytyy olla pitkä iltapuku. Löysin maailman upeimman iltapuvun Lord & Taylor -tavaratalosta! Tiedän minne kannattaa varata matka jos täytyy jatkossa jotain juhlapukua ostaa! ;)

Tärkeimmät joululahjatkin sain ostettua enkä malta odottaa että pääsen niitä jakamaan!!

Laitan lisää reissujuttuja ja -kuvia myöhemmin! Tänään mua odottaa kohta hammaslääkäri (apua) ja ruotsin tentti.

Tsemiä mulle ja kaikille muillekin tähän tiistaipäivään

3 kommenttia:

  1. Hei mäki oon tulossa sinne RUK-juhliin! :) Mekko tosin vielä puuttuu vähän alkaa jo ressaan mut eiköhän se tästä :D kiva tää sun blogi muuten oon seuraillut jo ainakin vuoden ajan ja nyt ekaa kertaa kommentoin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan tosi! Hauskaa! :D Noo kyllä sulla on vielä aikaa! ;) Kerrankin olin itse näinkin ajoissa jonkun asian kanssa! :-D
      Voi kiitos!! :)

      Poista
  2. Ostospostaus olis aivan mahti! :)

    VastaaPoista