maanantai 29. joulukuuta 2014

Kaunein joulu

Lumiset huomenet Tampereelta! Joulun riennoista tähän asti selvitty hyvän ruuan voimin ja nyt onkin aika palata huomattavasti kevyempiin eväisiin. Ainakin mun kroppa oikein huutaa sitä. Olo on turvonnut, sen tuntee ihan sisäisesti niin, että aamulla herätessä mulla ei ookkaan nälkä niinkuin yleensä on ja kuuluisi olla ja peilissäkin kroppa ja erityisesti mulla kasvot tuntuu kärsivän pienestä turvotuksesta. Oikein inhottaa, mutta tiedän että turvotus menee taas yhtä nopeasti ohi kuin se on tullutkin, kun muistaa 1) juoda paljon vettä 2) syödä terveellisesti, kevyesti ja säännöllisesti ja 3) liikkua. 

Mun jouluni oli ainakin paras kaikista johtuen ympäröivästä seurasta. Leivottiin rakkaan poikaystäväni kanssa pipareita, käytiin jouluostoksilla, kierrettiin kaikki mahdolliset perheidemme jouluruokapöydät ja tietenkin  juhlistettiin tapanin päivänä meidän tapaamisen vuosipäivää! 

Onkin ollut parin teistä toivomuksena että kertoisin vähän meistä ja että miten tavattiin. Pohdin että voisin tehdä jonkunmoisen postauksen siitä vaikka myöhemmin tänään taikka huomenna!

Muistelin tässä, kuinka viime joulu mulla menikin jotenkin erittäin kevyesti. Ja se johtui yksinomaan siitä, että mulla oli tammikuun alussa portfolio-kuvaukset eikä silloin auttanut mussuttaa melkein yhtään suklaata, mitä nyt aattona söin mitä halusin. Tarkemmin ajateltuna eihän mun nytkään olis pitänyt syödä ihan näin paljoa haha :-D Mutta nyt ei auta kuin palata rutiineihin.

Tänään mulla onkin tarkoitus marssia ostamaan itselleni uudet sali- ja jumppalenkkarit salikäyttöön! Jee! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti