maanantai 29. joulukuuta 2014

Meidän rakkaustarina. "Ollaan kyllä vähän ällösöpö pari"...

....Sanoi poikaystäväni viikko sitten Stockan rullaportaissa kun pussaili mua. 

Ihanaa kun sain teiltä postaustoiveita, niin paljon helpompi keksiä jotain kirjoiteltavaa tänne silloin kun itseltä loppuu ajatukset kesken tai muuta vastaavaa! 

Parikin kertaa tuli toive, että kirjoittaisin musta ja mun poikaystävästä, kuinka tavattiin ja niin edelleen.
No miten me tavattiin? 

Oon käynyt 18-vuotiaasta asti Tampereen Yo-talolla tapaninpäivänä perinteisissä Tapanin tansseissa a.k.a. Tapsan tansseissa. Päivä kun kaikki lähtee ulos yleensä ensimmäistä kertaa jouluaaton jälkeen, kun perheen kanssa on muhittu kotona jo niin paljon että kyllästyttää. No, niin tein parhaan ystäväni Erikan kanssa viime vuonnakin, vuonna 2013. 

Onneksi lähdettiin! Päästiin kahden eri kuppilan jälkeen kohteeseen ja jo hetken päästä "parin muuttujan" johdattelemana mun edessä seisoi mun mielestä ihan järkyttävän pitkä, komea, Vaahteramäen Eemeliltä näyttävä pellavapää. Varmaankin jammailtiin siinä pari biisiä, jotka onkin muuten aina kyseisissä kemuissa vain ja ainoastaan hyviä biisejä. Ei kestänyt kauaakaan kun tämä ilmestys rupesi jo kyselemään mun numeroa. Ajattelin ja sanoinkin ääneen "Täh? Eihän me edes tunneta, eihän me olla tutustuttu toisiimme edes vähää. Miks mä sulle mun numeroni antaisin?" Ei saanut jamppa mun numeroa siltä seisomalta. Jotenkin siinä erottiin toisistamme ja matka jatkui. Kuitenkin saman illan aikana törmättiin vielä onneksi pari kertaa, ja muutaman numeron pyytämisen jälkeen (ja ehkä kossuvissynkin jälkeen) ajattelin että no miksipä en numeroani antaisi. Ja niin tiemme erkanivat ja molemmat pääsimme omiin koteihimme nukkumaan. 
Kyseessä oli tosiaan 26.12. Tämän jälkeen seurasi Kaksi (2) kuukautta -- kyllä, kaksi kuukautta -- pelkkää hyvin satunnaista tekstailua. Vaahteramäen Eemeli kyseli mua kyllä leffaan mutta mua ei huvittanut yhtään (joka tuntuu näin jälkeenpäin erittäin absurdilta). 
Lopulta onneksi sovittiin treffit Vohveli Kahvilaan. Onneksi niitäkin on Tampereella ainakin kaksi, ellei kolmekin, niin voi melkein arvata miten siinä kävi. Molemmat oli sovittuun aikaan kahvilan edessä, ainoa vaan että väärän kahvilan edessä. Lopulta kuitenkin seuralaiseni saapui sinne missä minä odottelin (ja mähän olin sen oikeen kahvilan edessä ;-)) .

Mua jännitti tavalliseen tapaani taas aikamoisesti, niin kuin ensitreffeillä yleensä aina aluksi. En tiennyt miehestä mitään ja eniten jännitin sitä, että meille tulee epämiellyttäviä hiljaisia hetkiä. Mutta auta armias kun päästiin vohveleidemme ääreen. Olin henkisesti niin leuka auki loksahtaneena ettei hyvä tosikaan. Miten ihminen voi puhua noin paljon? Mutta ei huonolla tavalla. Itse oon yleensä hieman rauhallisempi ja hiljaisempi osapuoli ja silti sain suunvuoroja aivan tarpeeksi, niin kuin saan nykyäänkin. Ehkä just siks ollaankin niin toimiva pari. Se toinen puhuu välillä munkin puolesta. :-D

Olin myyty ja siitä eteenpäin tapailtiin hyvän aikaa, ei tehty mitään hätiköityä ja tehtiin kaikkea mitä oon aina treffeillä halunnut tehdä. Pelailtiin pelejä, käytiin kahvilla ja kävelyllä aurinkoisella Pyynikillä.
 Kun oltiin tapailtu vasta vähän yli kuukausi, tuli puheeksi että jos lähdettäisiin kesällä yhteiselle lomamatkalle. Vähän ihmettelin että oho, kylläpäs herra uskaltaa suunnitella pitkälle! Mutta onneksi suunnitteli. Kesällä oltiin yli viikko Espanjassa seikkailemassa ja se olikin paras reissu ikinä ja rakastuin ihan lopullisesti korviani myöten.
No, nyt tilannehan on se että jäin inttileskeksi vaikka Antti onkin mua pari vuotta vanhempi. Luulin kyllä että oon ohittanut elämässäni sen mahdollisuuden, että joutuisin tätä inttileskeyttä kokemaan :-D Mutta ei se mitään, vaikka ikävä on iso koko ajan, ei oo mielessä käynytkään että tää ei olis sen arvoista.

Kesäkuuhun asti kärvistellään ja nyt lauantainahan meillä on edessä ne RUK:n kurssijuhlat. Odotan niitä niiiin paljon!

Tän suhteen myötä mulla olis niin monta neuvoa jotka haluaisin muille nuorille naisille ja miksei vanhemmillekin antaa.
  • Pitäkää peli rehtinä ja avoimena
  • Älkää pelatko niitä typeriä "pelejä". Lähetätte viestin kohteelle silloin kun siltä tuntuu ja vastaatte niin nopeasti kuin vaan suinkin haluatte jne.
  • Kunnioita tyttö-/ poikaystävääsi ja vaadi häneltä kunnioitusta itseäsi kohtaan. Mikään ei ole niin rumaa kuin epäkunnioittava käytös toista kohtaan.

6 kommenttia:

  1. Voi ihana! Tästä tuli niin hyvälle mielelle :) onnea teille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiva kuulla, niin mäkin tulin hyvälle mielelle :) Kiitos <3

      Poista
  2. Niin ihana tämä postaus!! Ja voi vitsi miten upea pari ootte. Toi eka kuva saa vähän kateelliseksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Essi :) :) Ahahah hyvä se oli tarkotuskin ;) Ei vaankaan, vitsi oli :'D

      Poista
  3. Olette kyllä niin sulosen näkönen pari! : ))

    www.terhisuanto.blogspot.com

    VastaaPoista