sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Cravings...

Okei. Toissailtana löysin itseni etsimästä Pinterestistä pasta-reseptejä.
Toinen juttu: mun vieressä oli sohvalla pieni pahvilaatikko, jonne olin juuri laittanut yhdet jouluvalot. Sivusilmällä katsottuna luulin että se oli suklaarasia!! Vaikka en todella omista yhtäkään tällä hetkellä!

Täytyy myöntää että tää mun puhdistuskuurini on koko ajan pientä kamppailua mun itseni ja  mielitekojeni kanssa, ei tarvi ajatella siellä että tää on mulle helppo nakki, ettei mulla olis aina välillä nälkä ja tekis mieli pastaa, leipää ja kaikkea muuta hyvää mitä tuli joululomalla syötyä. Mutta hyvä niin. Itseasiassa tykkään todella taas tästä tunteesta kun huomaan että voin voittaa ne mielihalut. :) Motivaation taso vaihtelee tätä hommaa kohtaan koko ajan, mutta luulen että se on koko ajan enemmän ja enemmän plussan puolella!
Tämän sunnuntai-aamun herkkusmoothie sisälsi:
  • puolikas banaani
  • puolikas avokado (ole varovainen veitsen kanssa. Nimimerkillä haava_peukalossa) 
  • mustaherukoita
  • puolikas sitruuna
  • muutama tammenlehtisalaatin lehti
  • vettä
 Oon nyt huomannut ainakin sellaisia muutoksia, että olo ei ole enää ollenkaan niin turvonnut ja lihakset erottuu tietenkin tästä syystä johtuen paremmin ja kauniimmin! Olin eilen salilla juoksemassa 40 minuuttia, ja toisin kuin oletin, juoksu tuntui tosi kevyeltä ja helpolta!
Oon varma, että kun tää pikkukuuri loppuu, on taas ihan eri boosti jatkaa terveellisesti ja hyvin syömistä. Ja niin kuin oon jo sanonut, ei tää ihan hirveästi eroa mun tavallisesta ruokavaliostakaan, mutta pähkinöitä ja muita hyviä rasvanlähteitä sekä proteiinia aijon syödä enemmän, sillä tavallisesti treenaan paljon enemmän.  Tällä ruokavaliolla ei kannatakkaan suuria lähteä riehumaan, vaan oon tyytynyt lyhyehköihin juoksusessioihin juoksumatolla sekä mun päivittäisiin kävelymatkoihin yliopistolle ja kauppaan. Siinä sitä onneksi tuleekin jo ihan mukavasti hyötyliikuntaa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti