perjantai 9. tammikuuta 2015

Day 2.

Hyvää perjantai-iltapäivää sinne! 

Täällä on mulla menossa toinen päivä tätä puhdistuskuuria, ja ihan hyvin menee, kunhan muistaa vaan syödä tarpeeksi usein. Tänään aamulla join tämän näköistä herkkua! Siihen tuli:
  • banaani
  • mustaherukoita
  • vadelmia
  • pari kourallista lehtikaalia
  • vettä
Sanotaan että puhdistuskuureilla tulee sitten jossain vaiheessa sellainen tosi energinen ja hyvä olo, mutta odottelen sitä vielä. Tai ehkä mulla on ihan suht energinen ja reipas olo, mutta ehkä tää tunteiden sekamelska mun pään sisällä ei auta tässä asiassa... :-D 

Ensinnäkin nukuin viime yönä yli 8h, mutta olin silti herätessäni ihan kuoleman väsynyt. Sen luulen johtuvan kyllä suureksi osaksi tästä kamalasta pimeydestä.

Toiseksi otan taas kamalaa stressiä kaikesta. Koulutehtävistä, tenteistä ja deadlineistä. Myös kotona tekemättömät asiat, kuten siivous aiheuttaa mulle jonkunmoista päänvaivaa ja mun täytyykin nyt viikonloppuna korjata asia, kun on kerrankin aikaa! 

Kaiken lisäks tunnen tietysti koko ajan ihan kamalaa ikävää kotia ja rakkaita ihmisiä kohtaan. Mutta toivon että saan nyt viikonloppuna taas vähän uutta hyvää energiaa riittävästä levosta ja tästä terveellisestä ruuasta. :)
Tänään koulusta tullessani söin välipalaksi yhden appelsiinin (ja porkkanan) ja join tollasen Instant Shiitake -juoman. Shiitake auttaa puhdistamaan kehoa ja niinpä marssin Tampereella ollessani Ruohonjuureen ja ostin pikku boksin noita! Kuulun niihin ihmisiin jotka uskoo tollasiin superfoodeihin ja haluaisinkin enemmän ostaa niitä omaan keittiööni. Onhan se totta, että "hyvin on ilmankin aina tähän asti pärjätty", mutta mulle merkitsee tosi paljon psyykkisestikin jo se tunne, kun saan ravita kroppaa kaikilla tollaisilla erikoisuuksilla ja tiedän, että ne tekee hyvää. :)

Nyt täytyykin marssia kauppaan ostamaan lisää banaania, omenoita ja korianteria, jonka jälkeen lämmitän eilistä soppaa itselleni ja imuroin tän kämpän! 

Hyvää viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Tää kaikki kuulostaa just nyt niiiin tutulta! Itse olen löytänyt jostakin ihmeen kolosesta hirveän terveysintoilun tässä uuden vuoden jälkeen, ja mielenkiinnolla odotan, koska se loppuu. :D Näin innoissani en ole ollut omasta hyvinvoinnistani ja liikunnasta varmaan ikinä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sehän on loistavaa! :) mutta mehän toivotaan nyt ettei se lopu! ;)

      Poista