perjantai 23. tammikuuta 2015

Hyvää huomenta

Toivottavasti te nukuitte paremmin kuin minä! Itse näin jotain painajaista yöllä ja heräsin omaan huutooni :-D Jotenkin isojalkaisiin rottiin mun kodissa se uni liittyi....

Oon taas tällä viikolla käynyt ahkerasti salilla pitkistä päivistä yliopistolla huolimatta. Eilen kuitenkin kroppa huusi lepopäivää, olin ihan super uupunut ja nyt mulla on sellainen koko ajan nälkä -olo. Keitin äsken aamupuuron pitkästä aikaa, siivutin päälle banaanin ja laitoin joukkoon chia-siemeniä, ja silti mulla on vieläkin vähän nälkä.... Plääh

Mulla ei tällä hetkellä ole mitään sen suurempaa asiaa kerrottavana, muuta kuin pienen pieni lupaus! Nimittäin lupaan alkaa panostamaan blogissa esiintyvien kuvien laatuun oman pystymiseni mukaan! Omistan järkkärin ja se on aivan liian vähäisellä käytöllä! Vähästä käytöstä kertoo ehkä myös se, että mun kamerassa on yhä edelleen koneelle siirtämättömiä kuvia yli puolentoista vuoden takaa....
Mutta nyt siihen tulee muutos! Eikös ole hyvä idea?

Toki aina en kaikkia kuvia näpsi järkkärillä, koska en aijo -- anteeksi -- aio (noinko se muka kirjotetaan oikeesti?) sitä aina kantaa mukanani ja hyvällä valolla iPhonen kamera palvelee ihan hyvin.

Tänään vuorossa koulua, gymiä ja siivoamista, sillä saan huomenna vieraan!! :--) Vaikka ei se nyt niin kovin vieras ole...

2 kommenttia:

  1. Mä näin kans painajaista, olen katsonut liikaa Orange is new blackia :DD Kuviin panostaminen on aina hyvästä, mä en kanskaan käytä kameraa lähes koskaan..koska onhan luurissakin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitäpä juuri, onhan se niin kätevä :D

      Poista