torstai 1. tammikuuta 2015

Some motivation for 2015

Hyvää alkanutta vuotta! Mun ilta oli eilen ihan huikea, minkä teki hyvä seura!

Hauskaa, että kaikki vaikuttaa ainakin mun mielestä jotenkin erityisen toiveikkailta vuoden 2015 suhteen. Kyllähän joka vuoden vaihteessa tulee monesti tunne, että voi aloittaa alusta, mutta nyt kaikilla tuntuu olevan etenkin omien bisneksiensä suhteen todella positiivinen ja odottavainen asenne, ja hyvä niin. :)
 Mitenkäs ne uudenvuoden lupaukset? Itse olen aika tyytyväinen elämääni, syön terveellisesti, liikun melko paljon ja niin edelleen. Keväästä tulee kuitenkin varmaan opiskelujen kannalta aika rankka ja sen takia lupaan itselleni nyt, että nukun tarpeeksi, liikun ja syön edelleen terveellisesti. Asioita täytyy yhä enemmän priorisoida. Mihin haluan keskittyä? Kaikkea en voi saada. En voi elää terveellisesti, juosta opiskelijabileistä toisiin, nukkua tarpeeksi ja vielä opiskella täyspäiväisesti samaan aikaan. Se vaan ei onnistu. Joku on jätettävä pois.

Ootteko te koukussa Pinterestiin? Se huutaa hep joka on! HEP! Voisin käyttää Pinterestin selailuun vaikka koko päivän :-D Oon saanut mun äitin siihen ja nykyään äippäkään ei juuri muuta iPadillänsä tee kuin selailee Pinterestissä. No, sieltä keräsin tähän muutavan motivaatiokuvan ;-) Jos on motivaation tai inspiraation puute niin eikun sinne vain. Seuratkaa mua ihmeessä jos siellä olette! Muthan löytää nimellä Ines Salmiranta ;-)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti