torstai 12. helmikuuta 2015

HYVÄ PÄIVÄ, HYVÄ TREENI, HYVÄ SALAATTI

Viikonloppu on taas ovella?! Mitä ihmettä? 

Tää viikko on kyllä mennyt multa ihan ohi ainakin eiliseen asti. Hyvä niin! Oon ollut vieläkin ihan fiiliksissä eilisestä työhaastattelusta eikä mikään oo saanut mun fiiliksiä sen takia alas! Eilen en meinannut saada nukuttua ollenkaan kun kävin vieläkin ihan kierroksilla haastattelusta ja olin niin innoissani!

Tänään olin pitkästä aikaa taas salilla ensin 45 minuutin Body Attackissa ja siihen päälle tein vielä käsitreenin ja vatsat. Tuntui taas että vatsalihakset poksahtaa poikki kun sattui niin paljon. Viimeiseen sarjaan sain kuitenkin ihan valtavan boostin päälle kun keskityin täysillä ja keskityin myös ajatukseen, että väsymys ja uupumus on vaan mun pään sisällä, enkä anna sen vaikuttaa suoritukseen. Sen ajatuksen voimalla jaksoin älyttömän hyvin!! Loppuun vielä foamrollerilla rullailin lihaskalvoja auki. Pakarat älyttömän kipeet!!

On muuten mielenkiintoisen näköistä kun rullailee sisäreisiä auki... Se sisäreisien rullailu onkin hyvä tehdä kotona tai tollaisella salilla kuten WSC Ladies, jossa käy vain naisia! :-D Hahaha vitsivitsi

Salin jälkeen oli vuorossa suihku ja ruoka! Tänään oli taas salaattipäivä. Ja tuli muuten hyvää! Keitin punaista kvinoaa ja paistoin tilkassa kookosöljyä yhden kananmunan. Salaattipedin päälle kirsikkatomaatteja, n. 1,5 rkl kvinoaa, paistettu kananmuna ja eiliseltä jäänyt puolikas avokado! Lisäksi ripottelin vielä auringonkukansiemeniä, ruususuolaa ja mustapippuria. NAM! 

 Toi kvinoahan on siitä hyvä hiilarin lähde, että siinä on myös proteiinia ja hyviä rasvahappoja! Ja maistuu mun mielestä niin hyvälle! Myös suutuntuma on hauskempi kuin vaikkapa riisissä tai muussa vastaavassa ;-)

Käytättekö te ruuanlaitossa kvinoaa ja miten?!


3 kommenttia:

  1. Toi foamrollaus on kyllä jotain ihan masokistisen sairasta touhuilua! Ainakin, jos on yhtään jumeja. Ja ai kauhee, syö tyttö! :D Mä jään vähän nälkäseks 1,5 _desilitran_ riisi/qvinoa/tms annoksen + muiden härpäkkeiden jälkeen..ja ton munan seurana menee ihan hyvällä omallatunnolla ainakin 4 valkuaista, tai alkaa vaan suututtaa..:D Mutta muuten. Nams!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ai 1,5dl kvinoaa kuivana vai keitettynä? Kyllä mulla tosta ihan hyvin lähti nälkä ja toki otin kvinoaa vähän lisää :) ja jos mulle meinaa jäädä ruuan jälkeen nälkä niin syön monesti hedelmän päälle, toimii samalla jälkkärinä x)

      Poista
    2. Joo siis keitettynä se 1,5dl :D ja joo, kyllä mä tiiän että sä oikeesti syöt tosi terveellisesti (joka mun mielestä tarkoittaa myös että riittävästi), kuhan aina hirvittää mitä määriä ite mättää meneen xD

      Poista