keskiviikko 11. helmikuuta 2015

Job Interview : NAILED IT

Tänään oli hyvä päivä! 

Aurinko paistoi ja mun työhaastattelu meni paremmin kuin hyvin! 

Mikään ei tuo parempaa fiilistä päivään, kuin oma totaalinen onnistuminen jossain asiassa! Haastattelu sujui mukavasti rupatellen melkein tunnin ajan ja mulle jäi tosi hyvä olo jutun suhteen! Haastattelun aikanakin teki mieli taputella itseäni olkapäälle kun tuntui että kaikki luisti niin kivasti ja luontevasti :-D 

En kamalasti jännittänyt haastattelua aamulla ja suhtauduin siihen melko rennosti. En sen koommin valmistautunut erityisesti mihinkään kysymyksiin tai muuta, vaan keskityin vaan ajattelemaan että olen oma itseni ja se riittää. Pahimmassa tapauksessa, jos alkaisi kamalasti itse miettimään vastauksia kysymyksiin, menis ihan luu kurkkuun kun tilanne oikeasti tulee eteen, eikä haastattelija kysyiskään mitään mitä oli itse suunnitellut. 
Toki sitten puolta tuntia ennen haastattelua alkoi perhoset lentelemään mahassa -- ja hyvä niin! Mun mielestä olis vähän ihmeellistä ja huolestuttavaakin, jos yhtään ei tuollainen tilanne jännittäisi. Vähän kädet täristen painelin paikalle, mutta siitä sai vaan loistavan adrenaliini- ja energiapiikin! Hyvä minä!!

Päälleni valkkasin aamulla simppelit ja siistit vaatteet, joissa viihdyn. Jalkaan mustat yksinkertaiset housut ja niiden kaveriksi musta poolokauluksinen ohut neule ja siihen päälle Zaran bleiseri jossa on "nahkaiset" yksityiskohdat. Hiukset suoriksi, siisti meikki ja punaa huuliin!

Tärkeää työhaastattelussa mielestäni on, että pukee itselleen mieluisat vaatteet, joissa tuntee olonsa itsevarmaksi. Kuitenkaan ei saa unohtaa itse työpaikan omia sisäisiä pukeutumisohjeita!
Työhaun kohdetta en kerro, ennen KUN saan sen myöntävän vastauksen ;-)

Nyt melkein viikon Tampereella olon jälkeen oon takaisin Vaasassa ja hyvä niin. Huomenna pääsee taas jumppaileen koulun jälkeen ja illalla vihdoin saan pitkästä aikaa kyläilijän tänne! Jihuu!

Tänään kun tulin kotiin, painelin suorinta tietä Cittariin ja ostelin pakollisia juttuja jääskobeen, kuten hedelmiä. Appelsiinia, banaania ja päärynää. Päätin että teen nopean ja helpon salaatin illalliseksi salaatista, kirsikkatomaatista, tonnikalasta ja avokadosta, joten ostin niitäkin! Oon semisti kyllästynyt nyt niihin sosekeittoihin ja päätin että voisin alkaa kehitellä taas pitkästä aikaa jotain hieman talvisia salaatteja ja tietty jakaa reseptejä täälläkin!

Itse pidän tuota tonnikalaa ihan ehdottomana hätävarana. Mulla oli sitä tälläkin kertaa vaan jäänyt kaappiin joltain kauppareissulta kun olin ostanut sitä "varmuuden vuoksi". En tykkää yhtään käyttää tuollaisia säilykkeitä ja etenkin tonnikalan kalastuksestahan on kaikkea negatiivista ollut ilmoilla. Mutta tämän kerran! Anteeksi tunat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti