perjantai 20. helmikuuta 2015

Perjantain kuulumisia

Hellurei!

Koko viikko on painettu taas salilla jumpissa ja oon kyllä levon tarpeessa! Mun takareidet on siinä kunnossa että venyttelylle täytyy ihan oikeesti löytää nyt enemmän aikaa. Tai ehkä on enemmänkin kyse muistamisesta....

Taas ollaan viikonlopun kynnyksellä ja aika piipahtaa koti-Tampereella! Sitä ennen täytyy käydä raapustamassa taloustieteiden tentti ja sitten kiireen vilkkaa junalla manseen. Kotiin on aina yhtä kiva mennä. :) Täällä Vaasassakin on monenlaisia opiskelijoita tässä mielessä, osa käy ehkä kaksi kertaa vuodessa kotikaupungissaan (Vaasassa opiskelevat on 99,9 prosenttisesti kotoisin jostain muualta), jotkut taas käyvät viikoittain kotona tai tulevat vain pakon edessä Vaasaan ja opiskelevat kotoa käsin.
Itse oon käynyt suhteessa muihin kavereihini aika paljon kotona, vähintään joka toinen viikko. Joskus on ollut ajan jaksoja kun käyn joka viikonloppu Tampereella. Tämä on johtunut ehkä suurilta osin siitä että mulla ja poikaystävälläni oli jossain vaiheessa niin pitkä välimatka, että Antin ei ollut järkeä körötellä junalla joka viikonloppu tänne Vaasaan vaan tapasimme siinä puolivälissä, Tampereella!

Nyt juon tässä vielä aamukahvejani ja söin taas kookosmaitoista herkkupuuroani, pakkailen tavarani loppuun ja kertaan vielä vähän tenttiin. Mulla on tossa pakkaamisessa tullut sellainen huono tapa, että kahmin laukkuuni ihan liikaa vaatteita mukaani, vaikka tiedossa on vain viikonlopun mittainen 'reissu'. Haluan ottaa kaikki lempivaatteeni mukaan, sillä "eihän sitä ikinä tiedä, mitä mun tekee just silloin mieli pukea". Viimekskin mulla oli Tampereella mukana vaikka kuinka monta vaatekappaletta, joita en pitänyt koko reissulla kertaakaan....  Nyt kuitenkin luulen että mulla on mukana just sopiva määrä! Tai jos ehkä vielä yhdet housut otan.... ja hameen.

P.s. Ajattelin jakaa ensi viikolla taas uudenlaisen puuron ohjeen! Kyseessä ei ole mikä tahansa puuro vaan porkkanakakku-puuro uunissa ;)  Oh so good

2 kommenttia:

  1. Jee lisää puuroreseptejä! <3 Tota edellistä täytyy koittaa sitten heti kun menee takaisin Vaasaa. :) Ja itse kahmin kanssa aina liikaa tavaraa mukaan ja roudaan painavaa laukkua. Noh, onneksi yleensä on laukunkantaja. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mullakin yleensä monesti on onneksi ;)

      Poista