keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

KIPPIS ! 3 SYYTÄ JUHLAAN

Oon mielestäni Suomen mestari- tai ehkä jopa maailmanmestaritasoa keksimään positiivisia asioita kaiken keskellä ja aina jos mieli meinaa mennä matalaksi, oikein väkisin vääntämällä koitan löytää sen hopeareunuksen harmaastakin pilvestä. 

Nyt mulla onkin tässä teille omasta, tämänhetkisestä elämästäni kolme syytä juhlaan!

Numero 1: Ensiksi tärkein. Vihdoin mun kesätyökuviot selkiytyivät ja iso kivi vierähti mun sydämeltä. Tällä kertaa hakemani työpaikka Osuuspankkiin ei auennut, vaikka niin hyvä fiilis jäikin haastattelusta. Pidän silti sitäkin jo saavutuksena että pääsin haastatteluun, joka meni vieläpä tosi hyvin ja sain hyvää palautetta! Mutta anyway, palaan mun rakkaaseen kesätyöpaikkaan Tammelan torille torikahvilaan! Voisin sanoa että oon tästäkin taas ihan yhtä innoissani kuin olisin ollut pankkipaikastakin, koska tiedän että pääsen maailman parhaaseen työporukkaan ja palvelemaan mitä ihanampia asiakkaita! Työajatkin on loistavat, koska aamuvirkkuna pääsen aikaisin töihin ja näin ollen myös aikaisin pois ja on koko loppupäivä aikaa tehdä mitä lystää. Joku muu voisi äkkiä lannistua tällaisesta käänteestä, mutta minä en! Joten torilla tavataan, tervetuloa taas kahville! ;)
Numero 2: Toinen juhlan aihe on tällä kertaa se, että sain viime viikolla kaikkien aikojen ensimmäisen lahjan blogin kautta! Jee! Kyseessä on vuoden 2015 uutuustuote, Voda Collagen, jonka mulle lähetti Hyvänolontukku. Olin aivan innoissani tästä, sillä tästähän on suunta vain ylös päin!

Vesi, joka maistui granaattiomenalta, maistui hyvältä eikä siinä ollut hiilihappoja niin kuin aluksi virheellisesti jostain syystä oletin. Hyvä veden maku johtuu myös siitä, että Voda-tuotteissa on käytetty äärimmäisen puhdasta ja laadukasta vettä, jonka nitraattipitoisuus on todella matala.  Muutenkin idea siitä, että veteen, joka jo itsessään auttaa ihoa pitämään kuulaana ja hehkuvana, on lisätty vielä kollageenia, joka omalta osaltaan vielä lisää veden kauneudellisia vaikutuksia. Kaundeudelliset vaikutukset taas tulevat siitä, että tuotteen vesi on peräisin vuorilta, minkä takia siinä on ihanteellinen mineraalikoostumus; sopivassa suhteessa magnesiumia, kalsiumia ja kaliumia. Näiden mineraalien takia vedellä on siis myös erittäin positiivisia ravitsemuksellisia vaikutuksia!

Voda Collagen pääsee kuitenkin ihan todellisen kauneustuotteen tasoon sen ansiosta, että se sisältää kollageenimolekyylejä. Kollageeniähän kutsutaan suorastaan nuoruuden eliksiiriksi niiden uusiutumiskyvyn vuoksi. Nautittu kollagenilisä auttaa hidastamaan vanhenemista, parantaa yleiskuntoa (koko proteiinimassastamme 30% on kollageenia!) ja edistää hyvinvoinnin tunnetta. Tästä tuotteesta saa päivittäisen suositusannoksen tätä eliksiiriä ja lisäksi tuotteeseen on lisätty C-vitamiinia, joka auttaa tämän kollagenin imeytymisessä!

Ihan täysiä pisteitä tuote ei kuitenkaan multa saa, sillä tuotteeseen on lisätty hieman sokeria. Mutta muuten Voda on mielestäni hauska tapa hieman hemmotella itseään, etenkin kun kesähelteetkin ihan kohta (eikö niin) alkavat! Ei tarvi siidereitä lipitellä arskaa ottaessa, kun nauttii vaikka viini- tai skumppalasista Voda Collagenia ja kaunistuu ihan silmissä! ;)
Numero 3: Mitäs tähän keksitään? No vaikka se, että mulla on niin ihana isä että se lähettää mulle tänne Vaasaan ne mun maanantaina kiroamani lenkkarit, jotka olin Tampereelle unohtunut! Ja niiden pitäisi tänään saapua Postiin ja parhaassa tapauksessa pääsen jo tänään lenkille! 

Joten kippis sille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti