keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

RUMA, EI PAHA SMOOTHIE

Heipparallaa! 

Huh, vihdoin tuntuu että mun motivaatiokuopasta ollaan nousemassa ylös ja arkielämä näyttää valoisemmalta. Kouluhommatkin maistuu taas paremmin. Mulle iskee usein se aloittamisen vaikeus. Kaikki tuntuu mahdottomalta kun tekemättömät asiat leijuu epämääräisenä ilmassa ja alkaa stressi. Ja sitten kun tuntuu, että on ihan hirveesti kaikkea tekemistä, niin turrun ihan täysin ja olen tekemättä mitään. :-D Fiksua! Nyt olen kuitenkin saanut aloitettua monta juttua ja tekemättömät asiat ei tunnukaan enää niin mahdottomilta. Siitä tulee myös äärimmäisen hyvä olo, kun saa asioita hoidettua. :) 

Lisäksi mun juoksulenkkarit ovat heränneet talviuniltaan ja oon käynyt ulkoiluttamassa niitä tässä viikon sisällä jo neljä kertaa! Olin jo unohtanut miten loistava fiilis tulee aamulenkistä! Lenkin jälkeen suihku, kahvit tulille ja smoothie pyörimään blenderissä. 

Oon nyt taas ihan rakastunut smoothieihin, kun sain ostettua sen protskujauheenkin. En taas muistanut sitäkään, miten suuri ero on kylläisyyden tunteessa ja kestossa, kun laittaa pari reilua ruokalusikallista herneproteiinijauhetta smoothien sekaan. Nälkä pysyy koko päivän paljon helpommin hallittavissa. 

Tänään kuitenkin aamusmoothieni väri ei ollut ehkä ihan niin kaunis ja herkullinen, mutta maistui kyllä sitäkin paremmalta, uskokaa tai älkää! 
Tänään siihen tuli: 

  • puolikas luomubanaani
  • puolikas avokado 
  • mustaherukoita 
  • pinaattia pari kourallista
  • mantelimaitoa
  • vettä
  • 2 rkl (reilua) herneproteiinia
  • runsaasti kanelia


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti