torstai 16. huhtikuuta 2015

KUN LENKKI JA NÄLKÄ EI VAAN SOVI YHTEEN

Hei ystävät! 

Puhuin siitä ylikierroksilla käymisestä. Se tila ei ole vieläkään loppunut, hyvä niin! Tänään on yksi tentti johon olen lukenut ja lisäksi on paljon muutakin lukuhommaa. Kaikkein parhaimpana juttuna tässä tekemisen paljoudessa on se, että sain itselleni tosi mielenkiintoisen pienen työpestin tähän koulun ohelle! :)

Stressi on kuin punaviini; pieni määrä tekee hyvää ja liika tappaa.

Nyt vasta oon tajunnut kuinka paljon mulla ihan oikeasti onkaan ollut jossain vaiheessa vapaa-aikaa. Tällä hetkellä mun päivät on sellaisia, että ainoa rentoutumishetki vuorokaudessa on se kun nukun yöllä sekä omat juoksulenkit ja urheilut. En silti pidä tätä tekemisen määrää yhtään huonona juttuna, ensinnäkin  huomaan kuinka valtavasti voinkaan saada päivässä aikaan ja koko ajan pysyy sellainen hyvä tekemisen meininki päällä! Välillä on hyvä venyttää niitä omia mukavuusalueita ja valita jokapäiväisen sohva-telkkari-hetken sijaan koulukirjan lukeminen ja rentoutua vaikka lenkillä.

Ja sitten otsikkoon. Lenkille ei ole kiva mennä vatsa täynnä ja pieni nälän tunne jopa tekee ihan hyvää urheilusuoritukselle, kun ei ole ruokaa painamassa mahalaukun pohjalla. Kuitenkaan suuri nälkäkään ei tunnu kivalta lenkille lähtiessä. Ostin muutamia päiviä sitten Punnitse & Säästä: stä 100% maapähkinävoita, johon ei ole lisätty yhtään mitään. Mun lempi snack ennen lenkkiä onkin nyt ollut puolikas omena siivuina, joiden päälle olen sipaissut pienen määrän kyseistä tavaraa! Saa vähän hiilaria, vähän protskua ja vähän rasvaa lenkille energiaksi! 
Tänään suuntaankin Tampereelle viikonlopun viettoon. En oo nähnyt vanhempianikaan kunnolla taas moneen viikkoon ja ikävä on kova!

Hyvää viikonloppua teille

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti