perjantai 10. huhtikuuta 2015

KUULUMISIA

Heissan ! 

Uskomatonta mutta totta, enää pari viikkoa ja mun tentit on täällä Vaasassa ohi (ainakin melkein, toukokuussa on vielä pari). Loppukevät sujuukin sitten Tampereella! Mukavaa olla yliopistossa kun koulu alkaa myöhään syksyllä ja loppuu jo näin aikaisin keväällä :-D Okei ei se sitten muuten ihan niin mukavaa ole...

Mulla ei oo nyt pariin päivään ollut oikein mitään kirjoiteltavaa tänne, kun en oo edes sen avokadopastan jälkeen tehnyt mitään ruokaa kun sitä tuli kerralla niin suuri määrä! Muutenkin vaivaa jonkun tason inspiraation puute.

Mutta mun kuulumisia:
  • On ihanaa kun on kevät ja kadut on puhtaana hiekotushiekasta.
  • Asun suhteellisen lähellä merta ja kuulen lokkien ääniä kotiini; miten kesäinen fiilis tulee!
  • Vaasassa on nyt kolmena päivänä tuullut ihan järkyttävästi.... Loppuiskohan se jo?
  • Oon hurahtanut lenkkeilyyn taas ihan täysin! Tunnin lenkki ei tunnu enää niin isolta voimien ponnistelulta kuin vielä vähän aikaa sitten.
  • Mun lukupäiviä piristää nykyään Yle Areenasta nähtävät Aupairit Los Angelesissa -ohjelma :-D Kunnon aivot narikkaan -viihdettä jälleen kerran.
  • Päivässä ei tunnu taaskaan tunnit riittävän nykypäivänä. Herään joka aamu aikaisemmin ja aikaisemmin että ehtisin tekemään kaikkea! 
  • mun äiti teki itselleen Instagram-tilin. Tiesin että tää päivä tulis vielä joskus! 
  • haluaisin sisustaa mun kotia enemmän mutta en löydä aikaa sisustuskaupoissa kiertelylle!! Ja täällä Vaasassa on vaikka kuinka toinen toistaan ihanampia sisustusliikkeitä!
  • haluaisin myös ostaa uusia vaatteita mutta koska siellä vaatekaupoissa ehtii kiertelemään?
Siinä päällimmäiset mietteet. Oikein nautinnollista ja keväistä viikonloppua! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti