tiistai 14. huhtikuuta 2015

RAIKAS MUSTIKKASMOOTHIE

Oon käynyt nyt ainakin sunnuntai-iltapäivästä eilisiltaan aivan ylikierroksilla, mikä on ollut mulle viimeaikoina jotenkin aivan uusi tunne. Kaikki alkoi siitä kun tulin juna-asemalta sateesta kotiin ja aloin hoitamaan meidän elokuun lomajärjestelyjä ja sai jännittää että onnistunko kaikessa, etenkin kun kyse ei ole kuitenkaan ihan niistä pienimmistä rahojen siirtelyistä. 

No, sama homma jatkui eilen kun luin ensin koko päivän yliopiston kirjastolla, poljin äkkiä kauppaan, äkkiä kotiin, äkkiä jumppaan. Jumpan jälkeen kun piti alkaa pesemään meikkejä pois naamasta, olin niin ajatuksissani että löysin itseni muutaman minuutin päästä pesemästä hampaita!

Kaikki johtuu siitä että mulla on jotenkin niin paljon tehtävää mun päiväjärjestyksessä ja aika alkaa loppua ennen viimeisiä tenttejä. Mutta ainakin tällä hetkellä kaikki tää tuntuu vaan positiiviselta stressiltä ja hyvältä adrenaliinilta. Sellaiselta että saa vaan paljon aikaiseksi! Saa nähdä miten tämä päivä sujuu!

Ainakin se alkaa hyvin hyvällä aamiaisella. Hyvällä kahvilla ja sillä mustikka-smoothiella jonka reseptin lupasin teille jakaa! Miltä teidän korvaan kuulostaa smoothie, joka sisältää minttua ja kurkkua?


Mun oli tarkoitus viikonloppuna tehdä Saran blogista löytämääni reseptiä, sillä ainakin mun korvaan mintun, kurkun ja mustikoiden yhdistelmä smoothiessa kuulosti vaan sairaan hyvältä! Noh, perjantaina marssin kauppaan ja kuinka ollakaan, puhelin sanoi itsensä irti ja siitä loppui akku ihan ennen aikojaan. Ei auttanut kuin shopata taas ilman kauppalistaa. Ja niinhän siinä kävi että jotain juttuja unohtui ja sovelsin reseptiä sitten hieman. Tässä se kuitenkin tulee: 

Smoothie kahdelle:

  •  banaani (1 isohko tai 2 pientä)
  • avokado
  • n. 150-200g pakastemustikoita
  • puolikas kurkku
  • puolikas appelsiini
  • tuoretta minttua (about kourallinen)
Lopputuloksesta tulee ihanan keväinen ja raikas! Vaikka ulkona vallitseva sää onkin tällä hetkellä kaikkea muuta kuin keväinen.... Ei lannistuta silti!

Tehokasta päivää siis kaikille muillekin!

2 kommenttia:

  1. Minttu ja mustikka sopii tosi hyvin yhteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin sopii! Oli mulle eka kerta kun kokeilin! :)

      Poista