tiistai 21. huhtikuuta 2015

TIK TAK

Ja otsikolla en viittaa tuohon 2000-luvun alun lempparibändiimme vaan ajan juoksuun.

Hommahan on nimittäin niin että mä pakkaan tän viikon lopussa kimpsut ja kampsut täältä Vaasasta ja asetun kesäksi Tampereelle! Iso jee! Kesä asutaan poikaystäväni kanssa yhdessä hänen yksiössään ja sitten syksyllä katsotaan taas että miten ollaan ja missä! :)

Eilen siis havahduin että mullahan on oikeesti viisi (tänään neljä) päivää aikaa tehdä kaikkea täällä Vaasassa. Aion nauttia kuntosalijäsenyydestäni ja lenkkimaisemista täysin siemauksin kaiken muun sählingin keskellä. Mutta mutta, sehän tuntuu ihan eilispäivältä kun tänne iskän kanssa huristeltiin pakettiautolla ja järjesteltiin tavaroita. Sitten iskä lähtikin yksin takaisin kohti Tamperetta ja jätti mut tänne. Yksin asumaan! Ja nyt mun yliopistohistoriani ensimmäinen vuosi alkaa olla jo ohi. Ei voi muuta sanoa kuin että apua, jos aika menee jatkossakin näin nopeasti! 

Antti tulee perjantaina tänne autolla jotta saadaan mun vaatteita yms. tavaroita helpommin Tampereelle. Mukaan lähtee myös ehdottomasti blenderi. On se sen verran helpompi väline tehdä aamusmoothiet kuin sauvasekoitin, vaikka sillä operoinkin meille viime viikonloppuna aamiaiset. 
Kävin eilen taas rankan Body Attackin (jossa vedin itseni taas ihan totaalisen piippuun, paras tunne ikinä) jälkeen noutamassa Punnitse & Säästä :stä pikkusatsin chian siemeniä smoothieta varten. Oon jotenkin aivan unohtanut niiden olemassaolon. Tänään ne pääsivät mun samettisen mustikka-smoothien sekaan. :) 
Blenderiin lensi:

  • banaani
  • n. 100g suomalaisia mustikoita
  • appelsiini
  • pinaattia
  • tuoretta minttua
  • maustamatonta protskua
  • vettä
 Mulla on taas edessä työntäyteinen päivä. Onneksi aurinko paistaa nyt jo pilvettömältä taivaalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti