tiistai 2. kesäkuuta 2015

APUA

Taas se koittaa. Huomenna. Pääsykoe. On muuten viimeinen pääsykoe mulle sitten ikinä! Mutta silti oon iloinen että päätin yrittää tänä vuonna uudestaan, muuten olisin varmasti jäänyt miettimään, että "entä jos sittenkin olisin...?"

Jännittää ihan kamalasti! Huomenna se on ohi ja voi ehkä taas alkaa elämään vähän normaalimpaa elämää. Olla kiinnostunut niistä asioista, joista oon kiinnostunut ja oikeesti huoltaa itseäni. Tää stressin määrä ei tee hyvää. Oon nukkunut melko huonosti etenkin viime viikonloppuna (nukuin ihan muuten vaan yhtenä yönä kaksi ja puoli tuntia...) josta johtuen pillahtelen aina silloin tällöin ihmeellisissä paikoissa itkuun. :-D Liikkumaankaan en oo yksinkertaisesti ehtinyt, muuta kuin onneksi puolen tunnin edestakaiset matkan töihin ja kotiin.
Palan jo halusta kokkailla kaikkia hyviä ruokia ja panostaa vähän enemmän. Ylimääräiselle inspiraatiolle ei ole ollut mun aivoissa minkäänlaista sijaa viime aikoina ja odotan oikein että saan rauhassa lueskella lehtiä ja selailla erilaisia blogeja! Myös iho on kärsinyt vähän tästä stressaamisesta. Ihanaa päästä kohta vihdoin antamaan aivoille vähän lomaa!!

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä viimeiseen rutistukseen :) Kohta pääset nauttimaan pääsykokeiden jälkeisestä ajasta. Ps. kokemista on ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon tsempeistä tytöt <3

    VastaaPoista