keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

PORUKOILLA

Onkohan musta tulossa jo vanha, kun odotan juhannusta ihan vaan siksi, että saa rentoutua, nukkua ja syödä hyvin? :-D No ei, ehkä se johtuu ihan vaan siitä että mitään maailmaa mullistavia suunnitelmia mulla ei juhannukseksi ole, muuta kuin nuo edellä mainitut!

Tänään mun päivään ei kuulunut lenkkiä, sillä mun kurkku on ollut jo parina aamuna melko kipeä ja tänään päätin, että parempi jättää urheilut väliin, ettei vaan tarvitsis viikonloppuna sairastaa. Sen sijaan mun päivään on kuulunut töitä, iso pussillinen kirsikoita jotka katos mun mahaan alta aikayksikön ja kaupungilla kiertelyä, ostamatta kuitenkaan mitään! Pyörähdin myös Ruohonjuuressa, mutta lähdin tällä kertaa tyhjin käsin ovesta ulos. Istuin tyytyväisenä bussiin kirsikkasäkkini kanssa ja nautin TKL:n kyydistä vanhempieni luo :-D
Täällä oonkin nyt ollut yhden yön yökyläilemässä, saaden samalla vapautuksen ruuanlaitosta pariksi päiväksi! Tilasin muuten allaolevassa kuvassa näkyvän Daniel Wellingtonin kellon tässä taannoin ja se saapui kotiovelle maanantaina! Huippuostos! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti