torstai 2. heinäkuuta 2015

KUN KAIKKI MENEE JUURI NIIN KUIN PITÄÄ

Mitä onnen päiviä.

Leijun koko ajan jossain pilvilinnoissa. Itseni ja mun ystävien takia. 

Niin siinä nimittäin kävi, että todella pääsinkin Tampereen yliopistoon lukemaan kauppatieteitä!!!! Turha edes koittaa kuvailla kuinka onnellinen olin, kun kesken työpäivän kävin netistä katsomassa, että onko opiskelupaikasta tullut tietoa. Kun kyseisellä sivulla komeili iso peukku ja perässä luki "Tampereen Yliopisto - Johtamiskorkeakoulu, opiskelupaikka myönnetty" seurasi jonkin asteista hyperventilointia, itkua, naurua, lisää itkua, hysteeristä naurua, puhelu poikaystävälle ja äidille... Se oli valehtelematta mun elämäni onnellisin hetki tähän asti! Äkkiä vuokrasopimus purkuun ja uutta opiskelupaikkaa juhlistamaan perheen ja Antin kanssa.
Tarjosin meille Tallipihalla skumpat ja illalla käytiin syömässä oikeaa gourmeeta Tampereen Ravintola C:ssä. 

Ja eikä tässä vielä kaikki. Tuntuu että kaikki mun ystävätkin ovat päässeet juuri sinne opiskelemaan, minne halusivatkin. Facebook on täynnä toinen toistaan onnellisempia päivityksiä myönnetyistä opiskelupaikoista oikikseen ja lääkikseen ja minne ikinä! Oon niin ONNELLINEN.

3 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon! : ) Ihanaa, että pääset jatkamaan opiskeluita Tampereella. Kaiken kevään stressaamisen ja jännityksen jälkeen tuon täytyy tuntua huipulta. Onnea vielä!

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea! Ihan huippujuttu :)

    VastaaPoista
  3. Vautsivau, onnea! Mahtaa tuntua HYVÄLTÄ. :)

    VastaaPoista